Voorbeeld weergaven werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 13:08
Hallo ik heb sinds een aantal weken een vreemd probleem.

Mijn "voorbeeld weergave" werkt niet meer. Hiermee bedoel ik als je je explorer op " miniatuur-weergave" zet dat je dan een klein pictogrammetje van je plaatje krijgt te zien.

Het gaat hier om Windows vista.
In vista heb je een aantal opties, kleine pictogrammen, grote en extra grote en bij allen geeft hij dus geen "preview" van de pictogrammen.

Ik krijg echter een icoontje te zien met een standaard plaatje erin (landschapje van), het is net of hij ze niet laad ofzoiets.

Het zoeken naar een oplossing hier op got is mij niet gelukt het enige wat ik hier vond was een gesloten topic aangezien iemand te weinig info gaf.
Verder heb ik geprobeerd gekeken of de gekoppelde programma's aan de bestandtypen juist waren en volgens mij zit hier niet het probleem in.

Het probleem is dat ik geen idee heb op welke zoekterm ik in het Engels moet/kan zoeken want ik ben er van overtuigd dat dit vrij simpel in google is te vinden :-/

In principe heb ik genoeg aan hoe ze minatuurweergave genoemd wordt in het Engels ><
Beetje domme topic maar op het moment kom ik er helaas zelf niet uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Ikke_Niels op 10-06-2007 14:42 . Reden: extra info ]

User Error -- Please Replace User

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03 13:08
Probleem is ondertussen al opgelost.

Als vista in bij de systeem eigenschappen op "beste prestaties" wordt gezet wordt ook het preloaden van plaatjes uitgeschakeld.

Topic kan dicht ;)

User Error -- Please Replace User

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Als je binnen 5 minuten je antwoord al zelf kan vinden is het openen van een topic niet echt de bedoeling ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.