Hoi,
Ik heb gisteren de hardware in mijn PC vervangen en daarna mijn Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Aangezien ik graag wilde zien wat voor een performance dit voor mijn BF2 opleverde, heb ik snel BF2 er op gezet, alleen is dat tot nu toe op een drama uitgelopen....
Ik heb als nieuwe hardware:
- Dual Opteron 246
- Tyan Tiger K8Ws (Moederbord)
- 4GB ECC DDR
- nVidia 7800GS (AGP)
- Audigy 2 ZS
- Windows XP SP2 (32Bits)
- Nexus NX-3500 Voeding (350 Watt)
Het probleem
Battlefield 2 (1.41) start op, ik stel al mijn instellingen in, en ga een MP game joinen. Het spel laad volledig, totdat ik de game in ga.
Dan loopt alles vast, hoor ik rare hoge piepjes uit mijn speakers komen en vervolgens reboot mijn PC.
Wat heb ik al gedaan?
Op Google vond ik al van alles over AGP dus op 4x zetten, sound op hardware, etc, etc. Dat heb ik dus allemaal geprobeerd, maar dat mocht niet baten.
Heeft iemand nog enig idee wat hier het probleem kan zijn?
EDIT Lijstje van geprobeerde dingen bijgewerkt.
Ik heb gisteren de hardware in mijn PC vervangen en daarna mijn Windows XP opnieuw geinstalleerd.
Aangezien ik graag wilde zien wat voor een performance dit voor mijn BF2 opleverde, heb ik snel BF2 er op gezet, alleen is dat tot nu toe op een drama uitgelopen....
Ik heb als nieuwe hardware:
- Dual Opteron 246
- Tyan Tiger K8Ws (Moederbord)
- 4GB ECC DDR
- nVidia 7800GS (AGP)
- Audigy 2 ZS
- Windows XP SP2 (32Bits)
- Nexus NX-3500 Voeding (350 Watt)
Het probleem
Battlefield 2 (1.41) start op, ik stel al mijn instellingen in, en ga een MP game joinen. Het spel laad volledig, totdat ik de game in ga.
Dan loopt alles vast, hoor ik rare hoge piepjes uit mijn speakers komen en vervolgens reboot mijn PC.
Wat heb ik al gedaan?
- AGP Aperture size op 64MB en 128MB
- AGP Speed op 4x
- Nieuwste nVidia drivers
- AGP FW uit in de BIOS (geen idee wat het is)
- Video settings op zijn laagst in BF2
- EAX Uit gezet in BF2
- Audio op Software gezet in BF2
- Nieuwste Audigy 2 drivers
- BIOS Moederbord naar de laatste versie bijgewerkt
- prioaff.exe gebruikt om BF2 te starten
Op Google vond ik al van alles over AGP dus op 4x zetten, sound op hardware, etc, etc. Dat heb ik dus allemaal geprobeerd, maar dat mocht niet baten.
Heeft iemand nog enig idee wat hier het probleem kan zijn?
EDIT Lijstje van geprobeerde dingen bijgewerkt.
[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 11-06-2007 15:45 ]