Ik heb gister, na veel gelezen te hebben in het fotografie-forum, een Fuji S6500fd aangeschaft en deze 's nachts getest op een parkeerplaats in Amsterdam. Helaas was ik vergeten een extra set batterijen mee te nemen, en de batterijen die er in zaten waren al vrijwel leeg (van experimenteren overdag.. totaal denk ik 200 fotos kunnen nemen met 1 set, maar 's avonds dus helaas maar 10).
De camera heeft een 28-300mm lens. De meeste foto's zijn geschoten met een sluitertijd van 20 - 30 seconden, F3,2 en een iso van 400.
Mijn vorige camera was een Fuji A200, een 2mpixel zonder optische zoom of uitgebreide instellingsmogelijkheden. Voor mij is deze apparatuur dan ook een grote sprong voorwaarts, en ik zal gretig leren van mijn fouten.
1.

2.

3.

4.

5.
De camera heeft een 28-300mm lens. De meeste foto's zijn geschoten met een sluitertijd van 20 - 30 seconden, F3,2 en een iso van 400.
Mijn vorige camera was een Fuji A200, een 2mpixel zonder optische zoom of uitgebreide instellingsmogelijkheden. Voor mij is deze apparatuur dan ook een grote sprong voorwaarts, en ik zal gretig leren van mijn fouten.
1.

2.

3.

4.

5.