Oude zooi....Macintosh LC

Pagina: 1
Acties:

• -MvZ-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09-2025
Weet iemand hoe ik aan keyboards(en muis..) kom voor de apple Macintosh LC (II)..
Ik heb vandaag namelijk net vier van die dingen binnen gekregen (erg oud... 1990 & 1992):
2 * Macintosh LC II
2 * Macintosh LC
maar d'r zat geeen keyboard of muis bij....

Iemand????

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ik op zolder ook zo'n hele set nog staan (apple + laserprinter), maar alleen voor een muis en keyboard daar gaat ie niet voor weg.

Of het wel een LC is weet ik niet zeker, maar het beestje is oud (1992) genoeg. SCSI schijfje van 40 MB, videokaart zit op het moederbord, weinig RAM en superveel diskettes.

Misschien dat je op een beurs iets moet zoeken of bij sites kijken waar 2de hands computeronderdelen worden aangeboden.

• Witte
  • Laatst online: 29-01 15:02
Dan is het een LC:

68020 16 MHz
40 MB SCSI-I
4 MB Intern geheugen
256 KB videogeheugen
12" Kleurenscherm 384x256 pixels

Lijkt niet veel, maar je kunt er het volgende mee:

Quark Xpress 3.3
Adobe Illustrator 3.2
Aldus Freehand 4.0

Schitterend apparaat!

Houdoe

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Tsjonge, waauw, wat 'n ongekende, onbegrensde mogelijkheden ;)
Maar vooral in 't kader van nostalgie zijn die dingen GENIAAL...!!! :P Trouwens, óók wat processor betreft zijn die dingen véél beter voorzien dan al die K*T-PeeCee's van tegenwoordig: ze draaien op Motorola-blokjes!

...With a touch of magic¿

Verwijderd

hey -MvZ-, aangezien jij ergens in drenthe woont, kun je misschien eens naar groningen gaan daar heb je een winkel in 2e hands compu troep, waaronder ook veel mac spul. Volgensmij zit het zaakje in de oude kijk in't jat straat maar dat weet ik niet zeker. Misschien dat iemand die in Groningen woont het wel precies weet.

• -MvZ-
  • Laatst online: 05-09-2025
dredge: geen slecht id. 'k kan wel ff met iemand (komt vaak in groningen)praten die bekijkt of het wat is :)
Pagina: 1