[XP] wil Slipstream icm files van diskette

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik heb diverse howto's doorgelezen op tweakers en daarbuiten, en kan mijn oplossing ook niet vinden via unattended msfn fora.

Heb hier een geslipstreamde versie van windows xp liggen. Graag wil ik deze gebruiken in combinatie met mijn mobo diskette waarop de sata/raid driver staat. Ik wil deze NIET opnemen in de slipstream, maar deze dus gewoon tijdens de installatie van diskette laten lezen.

Dit werkt niet want na het drukken op F6 vind hij keurig de driver op diskette maar als hij em dan later wil gaan kopieren krijg ik de melding dat dat niet lukt. Dit schijnt te maken te hebben met het feit dat dit een geslipstreamde versie van xp is. Hij zoekt kennelijk ergens waar die file niet staat. Alle fora bieden tal van mooie oplossingen hoe ik die driver kan slipstreamen naar cd, maar dat wil ik juist niet! Hoe krijg ik het voor elkaar dat de files gewoon netjes vanaf de diskette gelezen worden? In wat voor soort dir moet ik ze zetten?

Ik hoor graag jullie reacties!

[ Voor 11% gewijzigd door Tiberium op 10-06-2007 13:10 . Reden: post was kennlijk niet helemaal duidelijk ]

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:46

CAP-Team

XBL: CAPTeam

lijkt me dat er dan een file niet goed is op je diskette, ik zou zeggen, download de drivers eens opnieuw en zet ze opnieuw op diskette.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
CAP-Team schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:07:
lijkt me dat er dan een file niet goed is op je diskette, ik zou zeggen, download de drivers eens opnieuw en zet ze opnieuw op diskette.
Bedankt voor je reactie. Dat is niet het probleem, het ligt aan het feit dat het hier gaat om een geslipstreamde versie van XP die niet kan omgaan met het kopiëren van drivers van een diskette.

[ Voor 1% gewijzigd door Tiberium op 10-06-2007 13:10 . Reden: typo ]

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:46

CAP-Team

XBL: CAPTeam

dan is de vraag, is je xp wel goed geslipstreamd?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
CAP-Team schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:11:
dan is de vraag, is je xp wel goed geslipstreamd?
Het is een standaard uitvoering die om de zoveel tijd verschijnt in de bekende kringen. Veel mensen gebruiken hem, maar om bekende redenen zal ik hier de naam niet noemen. Het is een bekend probleem, wat altijd geld bij slipstreaming, maar alle slipstreamers lossen het op door de drivers mee te nemen in de slipstream. Ik wil dus weten hoe ik gewoon mijn diskette kan gebruiken zonder te streamen!

[ Voor 3% gewijzigd door Tiberium op 10-06-2007 13:20 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Eh, niet dus.

En als het een 'bekende' uitvoering is uit 'bekende' kringen en om bekende reden ga jij de naam niet noemen, dan ga jij om bekende reden bij die bekende kringen om support vragen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.