Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Rare fratsen Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:49
Ik probeer wat prijzen te vinden van verschillende PC2700 SoDimmetjes, dus ik navigeer via:
Geheugen > Geheugen intern naar "SO DIMM (Laptopgeheugen)"
Daar zie ik een hele lijst met geheugentjes door elkaar staan, dus om nog wat verder te filteren tik ik het trefwoord "PC2700" in en klik op zoek. => Geen resultaten, en die zouden er echt wel moeten zijn.

Ik heb het drie keer geprobeert, maar ik zie echt niet in wat ik fout zou doen. Ook kan ik het niet reproduceren bij andere artikelen (soortgelijke zoekactie bij videokaarten en harde schijven geprobeert en gaan allebei goed lijkt het).

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hier ook niet :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat ligt eraan dat de Pricewatch nog niet geheel is bijgewerkt. We zijn er mee bezig, echter kost het bijwerken van 30.198 active producten enige dagen werk, ook al is een deel automatisch verwerkt.

FA > BZ

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04 21:49
Heh, ok kijk ik binnenkort nog wel eens weer.
Enne, succes dan maar :D

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee Longbeard, dat is een bug.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM