hoe verander je de vcore??

Pagina: 1
Acties:

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022
ja misschien domme vraag, maar kzou nie weten hoe ik mijn vcore verander... staat op 2.0 ofso maar kan nix wijzigen in bios, alleen maar monitoren...

boekje van Asus P3B-F ook helemaal door lopen spitten maar nix gevonden..

Heb btw een PIII 500@575 (fsb 115)

SysSpec

Verwijderd

Volgens het manual (o.a. te downloaden van asus.tw.com) doe je dat in het BIOS...

Of heb je dat al geprobeerd?

suc6

Verwijderd

Gelukkig ben ik niet gehinderd door enige kennis van zaken....

Eerste suggestie had je dus al geprobeerd...

Er van uitgaande dat je je bord 'jumperfree' hebt ingesteld via JEN op 2-3 en alle jumpers op OFF, heb ik geen zinnig antwoord voor je...

helaas...

Verwijderd

sommige mobo's KUNNEN het voltage niet aanpassen. Toch is het mogelijk om het te doen, zelf had ik het ook gedaan op een aopen ax6bc die het dus eigelijk ook niet zou moeten kunnen... een beetje onduidelijk he?! :? Nou, ik zou je niet langer in spanning houden... komt ie: http://www.geocities.com/celeron_overclocker/voltage3.htm Hier staat hoe het moet. Let wel op dat je de HELE pin afplakt en NIET de halve soals staat aangegeven hier. Bij mij liep mijn 450 lekker op 2.2v 8-) . Ik begrijp dat je denkt van: die k*nkerhond wilt mijn cpu vernaggelen... nou, nx is minder waar! de 1e x dat ik het hoorde vond ik het ok maar wazig, maar het werkt dus WEL!

nou... als je vragen heb kan je eventueel wel ff icqen ofzow..

Aju Leon

edit:
Ik las net mijn bericht zo ff over en ik zag daarna zo mijn ondertitel en toen d8 ik dat je wel eens zou kunnen gaan twijfelen... :) , maar toch werkt het echt hoor!

• lak
Op donderdag 08 februari 2001 14:35 schreef Intrigant het volgende:
Gelukkig ben ik niet gehinderd door enige kennis van zaken....

Eerste suggestie had je dus al geprobeerd...

Er van uitgaande dat je je bord 'jumperfree' hebt ingesteld via JEN op 2-3 en alle jumpers op OFF, heb ik geen zinnig antwoord voor je...

helaas...
Jumperfree is lollig verzonnen maar zo instabiel als t maar kan dus ik loop lekker weer te jumperen..

SysSpec

• lak
Maar nou weet ik dus nognie hoe ik de vcore verander :?

niemand??

SysSpec

• lak
[BUMP]

SysSpec

Verwijderd

Op donderdag 08 februari 2001 23:04 schreef lak2k het volgende:
Maar nou weet ik dus nognie hoe ik de vcore verander :?

niemand??
ik??!!

lees hoger...

• lak
Op vrijdag 09 februari 2001 17:24 schreef Leon_suurmond het volgende:

[..]

ik??!!

lees hoger...
leuk... maar ik heb geen celeron

SysSpec

Verwijderd

geen celly??? DUS?!

moet je voor de gein eens lezen wat ik eerder typte... |:(
Op donderdag 08 februari 2001 moet 14:53 schreef Leon_suurmond het volgende: [...] Bij mij liep mijn 450 lekker op 2.2v 8-) [...]
Tis gewoon voor elke slot1 cpu
Pagina: 1