hallo allemaal ,
ben al enkelen dagen bezig om mail te kunnen ontvangen op mijn thuis servertje. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb me al 5x in de ronde gegoogle'd maar niet veel wijser geworden...
Het idee:
Ik wil mail kunnen ontvangen via een windows client (firebird of dergelijke)
mail versturen gaat via mijn provider. Als ik me niet vergis moet dit via het pop3 protocol (het ontvangen van mail , Versturen gaat goed )
Het probleem:
Heb al vershillende pop3 deamons geprobeert , maar ik krijg het maar niet voor elkaar om te kunnen verbinden
Wat ik zelf al heb geprobeert:
Vershillende pop3 deamons.
Veel tutorials gelezen.
Standaard configuraties bekeken , en geprobeert te begrijpen.
Als ik me niet vergis , dan moet ik dovecot-pop3d hebben.
Ik hoop dat hier iemand een idee hebt hoe ik het makkelijkst mail kan ontvangen op mijn domeintje !
Bvd , Cyberpunk
ben al enkelen dagen bezig om mail te kunnen ontvangen op mijn thuis servertje. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Heb me al 5x in de ronde gegoogle'd maar niet veel wijser geworden...
Het idee:
Ik wil mail kunnen ontvangen via een windows client (firebird of dergelijke)
mail versturen gaat via mijn provider. Als ik me niet vergis moet dit via het pop3 protocol (het ontvangen van mail , Versturen gaat goed )
Het probleem:
Heb al vershillende pop3 deamons geprobeert , maar ik krijg het maar niet voor elkaar om te kunnen verbinden
Wat ik zelf al heb geprobeert:
Vershillende pop3 deamons.
Veel tutorials gelezen.
Standaard configuraties bekeken , en geprobeert te begrijpen.
Als ik me niet vergis , dan moet ik dovecot-pop3d hebben.
Ik hoop dat hier iemand een idee hebt hoe ik het makkelijkst mail kan ontvangen op mijn domeintje !
Bvd , Cyberpunk
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 02:24 ]