Hi heb een (home) server en daar komt ongeveer 30 HDs aan te hangen
Heb pas uitgevonden dat een van mijn buren ongeveer net zo gek is als ik, en we hebben besloten om onze ADSL lijnen en servers samen te voegen en van een file/i-net server samen gebruik te gaan te maken
Het probleem is dat we dan ongeveer 30 HD's in een doos gaan stouwen en dus is mijn 470w PSU te klein word
En ja we hebben het er over gehad om een van de PSUs als slave PSU te gebruiken voor een aantal HDs alleen dan passen niet alle HDs meer in de doos
Wat ik heb begrepen is dat de 12v lijn het belangrijkste is voor een HD welke PSU zouden jullie aanraden
Het eindresultaat word een server met
2x raid controller "1. areca 12x" "1. promise 16x" sata raid6 controllers
1 optron 170
win2003 x64
4 GB mem
30 HDs en +9TB aan ruimte!!!!!
Heb pas uitgevonden dat een van mijn buren ongeveer net zo gek is als ik, en we hebben besloten om onze ADSL lijnen en servers samen te voegen en van een file/i-net server samen gebruik te gaan te maken
Het probleem is dat we dan ongeveer 30 HD's in een doos gaan stouwen en dus is mijn 470w PSU te klein word
En ja we hebben het er over gehad om een van de PSUs als slave PSU te gebruiken voor een aantal HDs alleen dan passen niet alle HDs meer in de doos
Wat ik heb begrepen is dat de 12v lijn het belangrijkste is voor een HD welke PSU zouden jullie aanraden
Het eindresultaat word een server met
2x raid controller "1. areca 12x" "1. promise 16x" sata raid6 controllers
1 optron 170
win2003 x64
4 GB mem
30 HDs en +9TB aan ruimte!!!!!
[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 10-06-2007 00:14 . Reden: Niet ter zake doende foto's post je maar in het show-je-server topic in HK ofzo ]
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?