Koeler X2 5600+ ??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-01 11:31
Nu met dit warme weer word ik echt helemaal gestoord van het geluid dat mijn CPU koeler produceert. Het is een stock koeler.

Ik ben dus op zoek naar een zo stil mogelijke CPU koeler. Heb ondertussen meer dan 30 sites bekeken waaronder silentpcreview en te topics hier, maar ben nog steeds nix wijzer. Of beter gezegd ik weet nog steeds niet welke ik moet nemen.

Ik zit eraan te denken om de processor passief te koelen, maar weet niet of dat wel werkt met mijn 0,0 airflow. Ik heb geen casefans omdat die alleen maar bijdragen aan extra geluidsproductie. Ik weet alleen of dit niet zo slim is, want misschien dat met betere airflow de koelers die er nu in zitten langzamer zouden draaien en dus mider geluid zouden produceren? Ik weet het niet.

De tems zijn overigens wel ok CPU= 40 idle 55 stressed en mobo netzo iets.

Dus.. omdat ik er echt niet uitkom wend ik me tot jullie in hoop op een oplossing.

Alvast bedankt

P.s. ik weet niet of ik nu doublepost, maar de eerste post stond er niet tussen dus ik denk ik doe het nog een keer. Mijn excuses als die er 2 x staat

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gebruikershaes schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:26:
P.s. ik weet niet of ik nu doublepost, maar de eerste post stond er niet tussen dus ik denk ik doe het nog een keer. Mijn excuses als die er 2 x staat
Koeler X2 5600+
klik gewoon op je naam en je vind alle posts van jezelf :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-01 11:31
Terw_Dan schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:30:
[...]

Koeler X2 5600+
klik gewoon op je naam en je vind alle posts van jezelf :)
Ja had ik al gedaan en ook nog gezocht op deze titel, maar zonder resultaat. Kwam pas na het dubbelposten op het idee om mijn cookies es te wissen :S soz voor dit deze mag weg.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

gebruikershaes schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:48:
[...]

Ja had ik al gedaan en ook nog gezocht op deze titel, maar zonder resultaat. Kwam pas na het dubbelposten op het idee om mijn cookies es te wissen :S soz voor dit deze mag weg.
Als je op je naam klikt zie je een overzicht van alle toipcs waarin je hebt gereageerd. In jouw geval is dat dus deze link: http://gathering.tweakers...find/poster/216836/topics En dan zie je gelijk je topics onder elkaar staan.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Deze kan dus op slot :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.