Desktop case gezocht, maar niet HTPC

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:27

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Vroeger waren "desktop" cases de standaard, tegenwoordig is dit allemaal towers. Wel heb je nu weer de zogenaamde HTPC cases.

Ik zoek dus een ATX desktop case in "ouderwetse" stijl, dus geen HTPC oplossing. Deze schijnen echter niet meer te bestaan wanneer ik naar verschillende webshops kijk.

Mijn vraag is tweezijdig: (1) zijn er nog nieuwe desktop cases zoals ik die zoek (en zo ja, waar te koop), en/of (2) heeft iemand eventueel zo'n desktop case tweedehands te koop?

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-02 16:28
Bijvoorbeeld: Antec NSK2400

Of lijkt dat teveel op een HTPC?

[ Voor 16% gewijzigd door jj71 op 09-06-2007 22:29 ]

Verwijderd

ATX gaat je denk niet lukken, dat is daar te groot voor; er moet immers ook nog andere hardware als schijven, cd/dvd speler, etc bij. mATX gaat misschien lukken.
Asus verkoopt ook barebones die erg klein zijn en plat gelegd kunnen worden (pundit serie). Eventueel kun je nog kijken naar 'cubes' zoals de Silverstone SG01, Microfly, Qmicra, Aspire X-Qpack, etc. Die zijn wel wat hoger, maar vrij smal.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 10:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Aopen had een paar jaar terug een prima desktop case, dikke kans dat ie nog te koop is.

Afbeeldingslocatie: http://www.pcware.be/images/products/p-2B-2353.JPG
Deze bijvoorbeeld. De HQ95A

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Aopen H360?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• LeechGuy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-12-2025

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:27

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
jj71 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:25:
Bijvoorbeeld: Antec NSK2400

Of lijkt dat teveel op een HTPC?
Deze Antec had ik ook al gezien. Op zich wel een mooie kast hoor. Het probleem is echter dattie geen ATX moederborden ondersteund.
Pagina: 1