Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
Het volgende is het geval:

Mijn broertje heeft een Qtek S200 en heeft vandeweek een TomTom One XL Europe aangeschaft. Nu wil hij een bluetoothverbinding maken tussen de gsm en tomtom om handsfree te kunnen bellen. Echter als ik verbinding maak via de TomTom zegt hij dat alles ok is, maar het werkt gewoon niet. Pairen met TomTom via de GSM werkt ook niet. Handleidingen geven beide ook geen verdere informatie. Iemand een idee hoe ik hier verder mee kom?
(Zoekfunctie leverde niets op, google ook niet)

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
een verbinding tussen die twee? uh? waarom? je hebt toch twee apparaten?

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:02
Ik denk, zoals hij in zijn post schrijft, om handsfree te kunnen bellen vanuit zijn S200 via de speakers van de TomTom.

Verwijderd

Heb je al naar de specs van de One XL gekeken? Hands-free kan niet met de One XL, alleen met de Go apparaten. Je kan de verbinding alleen opzetten om bijvoorbeeld verkeersinformatie op te halen.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:44:
Heb je al naar de specs van de One XL gekeken? Hands-free kan niet met de One XL, alleen met de Go apparaten. Je kan de verbinding alleen opzetten om bijvoorbeeld verkeersinformatie op te halen.
Hmm fijne verkoper bij de Dixons dan weer! "Heeft deze een handsfree mogelijkheid?" "Ja hoor meneer, gewoon even koppelen!"

Nou dan mogen ze hem dus maandag fijn weer in ontvangst nemen! Bedankt voor het antwoord!

Verwijderd

Dit topic kan dan wel dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.