iPod kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:17
Hi!

Ik heb een redelijk oude ipod. Wel met click wheel maar zonder kleurenscherm (3rd gen dus denk ik:S)

Anyway, volgende probleem:
  • Laatste tijd loopt hij steeds vast na zo'n 30 minuten spelen
  • Resetten (met middelste en bovenste knop) ging gewoon en dan deed hij het weer een half uur
  • Toen een keer helemaal gerestored naar fabriekssettings en helemaal leeggegooid
  • Dit ging een tijdje zo door, maar nu geeft hij alleen nog maar een icoontje met www.apple.com/ipod/support. Kom dus helemaal niet meer het menu in, ook wanneer ik hem een paar keer reset
  • Als ik hem aan de PC hang gebeurd er ook niets
Iemand een idee of ik nog wat anders kan proberen? Kan ik hem bijvoorbeeld gewoon als HD formatteren of hoe werkt dat?

Garantie is verlopen, dus terug brengen is ook niet echt een optie...

Tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Clickwheel, zwartwit is 4th gen.

Ik zou hem eventjes in diskmode zetten en via iTunes de firmware restoren. Dus niet resetten maar écht restoren. Hier is de officiele guide.

Lukt dat niet? Dan moet je een diagnose draaien Vooral de 5in1 test en de HDD test zijn belangrijk.

[ Voor 19% gewijzigd door sebastius op 09-06-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
sebastius schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:28:
Clickwheel, zwartwit is 4th gen.

Ik zou hem eventjes in diskmode zetten en via iTunes de firmware restoren. Dus niet resetten maar écht restoren. Hier is de officiele guide.

Lukt dat niet? Dan moet je een diagnose draaien Vooral de 5in1 test en de HDD test zijn belangrijk.
Bedankt! Ga ik proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
Restoren had ik al gedaan.
Werkte toen een tijdje beter maar liep even later toch weer vast.

Maar nu kom ik dus helemaal niet dat icon voorbij met die link naar de support site van apple.
Ook kom ik de diagnosis setup niet in :S (heb beide toets combinaties een paar keer geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 20:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Blijven proberen. Blijven proberen. Soms ben je gerust een kwartier aan het rommelen. Diskmode, lukt dat wel? Ook hier, LANG proberen. Echt lang. Mijn defecte 3g was ik echt 5 a 10 minuten mee bezig voor ie in diskmode sprong.

Ik denk trouwens dat je harddiskje stuk is. Mocht dit zo zijn bied ik 15 euro voor de rest van je ipod voor reparatie van de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:22
ik 20 voor reparatie van de mijne(A)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Pagina: 1