Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 16:21
Zijn er ook universele auto-opladers te vinden voor onze gadgets? - Ik heb op dit moment een sigaretten-plug -> mini-usb nodig, en vraag me af of ik al mijn auto oplaad kabels niet kan combineren naar 1 universele. Voor alsnog heb ik in elk geval niets kunnen vinden.

In mijn geval zou ik een ipod aansluiting, een mini-usb aansluiting en een standaard(?) rechargable batterij lader input zien.

Ik heb wel adapters voor het stroom net gezien met verloopjes.. iemand anders toevallig een gezien voor de auto?

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

zag deze bij de computerland
http://sweex.nl/producten...ie=4&item=115&artikel=600
redelijk universeel, maar je moet dan wel alle soorten usb kabels van de toestellen bij je hebben

Tha

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Ik heb in Duitsland bij Saturn een autolader pakket gekocht, waarop je mini USB, Nintendo DS, PSP en nog 2 andere vage stekkers kunt aansluiten! :) Dit voor iets van 9 euro. Het pakket bestaat uit een sigarettenplug waar een USB aansluiting (vrouwtje) op zit + een kabel met een USB connector (mannetje) naar bovengenoemde aansluitingen... Werkt erg goed! :)

<edit>
Merk is BigBen Interactive, in stijlvol Nintendo DS wit... :z
</edit>

[ Voor 10% gewijzigd door adoy op 09-06-2007 18:49 ]

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 16:21
Deze doet hetzelfde als de Sweex waar je naar toe linkt.

Grappig trouwens, ik had me helemaal niet gerealiseerd dat de iPod met een usb kabel komt... zo lang heb ik het ding al niet meer gesynchroniseerd :)

Enig punt met alleen maar een usb aansluiting is echter dat niet alle apparaten een usb stekker hebben (normale AA batterij oplader bijv. niet). Ik ga even googlen naar USB naar andere uitgang stekkertjes.