Toon posts:

Alternatief Sonata III

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

De Sonata III biedt precies wat ik nodig heb: een efficiente maar bovenal stabiele voeding en een kwalitatief goede stille kast met voldoende ruimte voor een simpel workstation. Echter is de levertijd onacceptabel (20+ dagen) en moet ik dus noodgedwongen uitwijken naar een alternatief dat wel binnen 3-4 dagen te leveren is. Mijn vraag is dan ook: wat zou een goed alternatief voor deze kast vormen, vooral gelet op bovengenoemde eigenschappen (dit mag ook een combinatie van aparte voeding en kast zijn). De antec 182 is helaas al even slecht leverbaar.. Het budget mag oplopen tot 180, maar liefst uiteraard zo dicht mogelijk bij de oorspronkelijke 110! Kan iemand mij hier een advies in geven?

Alvast bedankt!

Tom

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor wat betreft de voeding, kijk Welke voeding heb ik nodig? Deel 17 hier eens. Daar komen er zat in langs. Verder is het niet zo moelijk een voeding uit te zoeken, kijk wat je ongeveer nodig hebt aan wattage en koop een goed merk.

Voor wat betreft de kast is het natuurlijk redelijk persoonlijk. Je zou kunnen kijken naar een Stacker, een van de vele Lian Li's of net wat je mooi vind. Ik heb hier een NZXT adamas staan, ook een behoorlijk ruime kast (al heb ik hem nooit gebruikt zelf :+)

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Waarom niet gewoon een sonata 2?

Deze kast verkoop ik nog steeds erg goed, met name door de kwaliteit, stilte en super voeding.

Succes met je keuze!

Mijn V&A

• Neoptolemos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik heb ook problemen met de slechte leverbaarheid van de P182, maar de verschillen met de P180B zijn niet zo heel groot. Je zou die dan ook kunnen nemen. (heb ik ook net gedaan. :( )

[ Voor 8% gewijzigd door Neoptolemos op 09-06-2007 20:04 ]

Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC

• Laatst online: 26-11-2025
Je zou een kijkje kunnen nemen in het lopende behuizingen topic.

Verwijderd

Neem idd een Sonanta 3

Of bijvoorbeeld een
- Coolermaster centurion 5 €50
met Antec Voeding Earthwatts 80+ 430 Watt €65
Of
- Antec Gamersgear Nine Hundred € 94
met Antec Voeding Earthwatts 80+ 430 Watt €65

Zoiets..
Of wacht gewoon even op de sonata 3, of zoek een winkel waar hij wel gewoon op vooraad is.
Bij coolprices komt hij bijvoorbeeld waarschijnlijk de 19-06... Dat is maar negen dagen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[Behuizing] Welke case? (discussie)
Welke voeding heb ik nodig? Deel 17

Uit niets in je topicstart blijkt dat je bovenstaande topics geraadpleegd hebt. Begin daar eens mee...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.