Meerdere users altijd connected

Pagina: 1
Acties:

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Beste tweakers,

Ik en een vriend van mij hebben allebei een macbook pro. Hierbij hebben we een hoop dataverkeer over en weer qua filesharing. Nu zijn we al een tijd bezig naar het zoeken voor een passende oplossing van ons probleem:

Is het mogelijk dat ongeacht in welk netwerk we zitten onze macs allebei altijd connected zijn aan elkaar, zodat ik bij zijn bestanden kan en hij bij de mijne? Dat ik op mijn desktop zijn username zie en hij de mijne...

Ik heb al gezocht op internet naar P2P en VPN, maar dat is dusver niet gelukt, zover ik weet zit er op de mac geen eigen ingebouwde VPN server...

alvast bedankt!

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Bonjour? AFP?
Das alleen op hetzelfde netwerk.

Hamachi

[ Voor 75% gewijzigd door Romke op 09-06-2007 16:27 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51
www.hamachi.cc (meten maar de juiste URL)

No production networks were harmed during this posting

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
HamachiX werkt perfect, danku!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-02 15:45
dotMac kan ook :).

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Is niet gratis, zeg dat er dan wel ff bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Romke op 09-06-2007 19:46 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Pagina: 1