[Vista] Register negeert wijzigingen

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:57
Sinds enkele maanden werk ik met Vista business

ik heb enkele wijzigingen toegepast in het register: notification-balloon dat UAC uit staat weglaten en de limitering op maximaal aantal connecties/seconde aangepast

wanneer ik kijk in het register, staan de betreffende sleutels er inderdaad
ik heb de wijzigingen gechecked, gedubbelchecked en zelfs eens toegepast met een .reg file van het net

toch houdt het register zich niet aan die sleutels: de balloon verschijnt nog iedere startup en het aantal connecties is nog steeds beperkt

PS: ik werk met een administratieve account, standaard vista business installatie van MA3D-iso

Siesteem Spekkies!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke sleutel heb je dan precies aangepast?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• GigaTexel_BE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:57
http://torrentfreak.com/o...ittorrent-emule-p2ptv/nl/

deze procedure voor TCP connecties

edit:
voor de balloon deze toegevoegd:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center]
"cval"=dword:00000001
"UACDisableNotify"=dword:00000001

[ Voor 38% gewijzigd door GigaTexel_BE op 09-06-2007 18:31 ]

Siesteem Spekkies!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De ballon meldingen kan je vanuit je security center zelf uitzetten, zelfde plek als XP. Linkerkant heb je een aantal opties, waaronder "meldingen van security center", zet daar gewoon alles uit, niet klooien in het register als het niet nodig is. Bovendien, als de sleutels niet bestonden, werken ze in dit geval niet door ze aan te maken.

Voor het aantal verbindingen. Ik denk dat Vista het systeembestand hersteld bij reboot of per direct dat het aangepast wordt. Registersleutel zou ik zo even niet weten of het werkt of niet.

Commandline FTW