As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Casema is toch nog steeds goedkoper dacht ik?
Veel mensen boeit het geen ruk hoe snel internet is zolang hetmaar niet te veel kost.
Ik bedoel.. tweakers stappen wel over ja
Maar huisvrouwen etc niet meteen denk ik als het veel duurder is.
Veel mensen boeit het geen ruk hoe snel internet is zolang hetmaar niet te veel kost.
Ik bedoel.. tweakers stappen wel over ja
Ff terug naar de realiteit: 95% van alle kabelaars heeft behoefte aan een hogere snelheid dan 5K die je nu haalt. Ikzelf vind het pas lekker bij zo'n 50K. Je wilt toch altijd sneller, maar als je iets wilt downen heb je 't over tachtigduizendjaar nog niet binnen. Ook die datalimiet van 1 GB vind ik tamelijk triest. Met MxStream hebbie iets van 35 GB
Klinkt mij mooier in de oren. Als nou die hele 95% overstapt op ADSL, wat dan?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
je bedoeld denk ik 95% van de kabelaars op DIT forum heeft behoefte aan meer snelheid.... als casema 60 piek is en adsl 150...Op donderdag 08 februari 2001 10:54 schreef Ballebek het volgende:
Ff terug naar de realiteit: 95% van alle kabelaars heeft behoefte aan een hogere snelheid dan 5K die je nu haalt. Ikzelf vind het pas lekker bij zo'n 50K. Je wilt toch altijd sneller, maar als je iets wilt downen heb je 't over tachtigduizendjaar nog niet binnen. Ook die datalimiet van 1 GB vind ik tamelijk triest. Met MxStream hebbie iets van 35 GBKlinkt mij mooier in de oren. Als nou die hele 95% overstapt op ADSL, wat dan?
Casema 59 tot 99 piek, adsl 99 maar (altijd) sneller...
Verwijderd
Ik ben ook over gestapt, naar echt ADSL 
Van Casema
naar Cistron is die 60 gulden meer per maand helemaal waard!
Van Casema
Verwijderd
Ook ik zit met smacht te wachten op ADSL maar volgens de postcodecheck heb ik nog geen uitzicht wanneer 
Voordeel is wel dat rond om mij heen al ADSL mogelijk is of het er zeer snel komt dus ik hoop in die laatste maanden regelmatig ver over het downloadlimiet te komen
Gezien de productiestop van Delta met zijn Demos modem zal dit ook een einde kunnen betekenen van dit brakke systeem waardoor de COM21 over zal blijven.
De kosten van ADSL tov Casema premium zijn amper verschillend en bepaalt alleen de achterliggende service je keuze.
Nou, die is bij mij zeer snel gemaakt, Euronet gaat het worden
Voordeel is wel dat rond om mij heen al ADSL mogelijk is of het er zeer snel komt dus ik hoop in die laatste maanden regelmatig ver over het downloadlimiet te komen
Gezien de productiestop van Delta met zijn Demos modem zal dit ook een einde kunnen betekenen van dit brakke systeem waardoor de COM21 over zal blijven.
De kosten van ADSL tov Casema premium zijn amper verschillend en bepaalt alleen de achterliggende service je keuze.
Nou, die is bij mij zeer snel gemaakt, Euronet gaat het worden
Pagina: 1