Toon posts:

geen beeld, geen USB

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
start vanmorgen men pc op, alles lijkt het gwoon goed te doen
totdat hij ineens vastloopt. Ok kan gebeuren dus start hem weer overnieuw op
geen errors of iets in die richting dus game weer verder loopt ie ineens weer vast.
Probeer em opnieuw op te starten maar hij doet niet veel meer...
Het systeem lijkt gewoon goed op te starten geen POST errors
alleen ik heb geen beeld en de USB doet het ook niet.
Het enige wat ik kon bedenken was om een keer de CMOS batterij eruit te halen maar da maakte dus ook niets uit.

Kan iemand me hier mee helpen??

Mijn systeem:
C2D E6600
ASUS PN32-SLI Premium
XFX GeForce 7950GT XT
2x1GB Kingston PC6400 CL5.0
ASUS A-55GA 550W PSU

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:35
heeft je computer misschien kuren van de bliksem van gisteren?
mijn 2e helaas wel :( maar gelukkig is dat een pctje die al superoud is (1997 :P) en geupgraded met best goede onderdelen.

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan het niet zijn, hier heeft het niet geonweerd dus.

Zou het misschien het moederbord kunnen zijn?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-01 04:37
geen beeld... en zonder iets te kunnen zien op het scherm kun je er achter komen dat USB niet werkt ? doe je netjes... leg uit

Verwijderd

Moning2 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:41:
geen beeld... en zonder iets te kunnen zien op het scherm kun je er achter komen dat USB niet werkt ? doe je netjes... leg uit
Blijkbaar geven aangesloten apparaten geen teken van leven (ledjes die gaan branden?)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-01 13:26

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Je voeding heeft het opgegeven? Dan heb je geen beeld en je USB krijgt ook geen stroom.

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04-2025
Hurricane schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:10:
Je voeding heeft het opgegeven? Dan heb je geen beeld en je USB krijgt ook geen stroom.
Hij komt in het bios, dus het beeld doet het totdat windows is opgestart toch? Voeding zou het dus niet kunnen zijn. Doet de harde schijf het wel. Misschien is die wel kapot?

[ Voor 5% gewijzigd door Waster op 10-06-2007 12:25 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor.
Dit topic hoort hier dus niet thuis. Ik ga het echter niet verplaatsen. Met behulp van de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kun je prima uit de voeten. Probeer ook de GoT Search even om informatie omtrent jouw probleem op te sporen.

Mocht je na het troubleshooten (gebruik ook de GoT search bij het troubleshooten) nog steeds geen probleem hebben kunnen vinden of weet je niet zeker of het nu onderdeel x of y is welke voor de problemen zorgt dan kun je een topic openen in het juiste subforum. Dat is het subforum wat over het hardwareonderdeel gaat waarvan jij denkt dat die het probleem veroorzaaakt.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.