Wiki registratieplicht

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-04 22:31
Ik ben bezig om voor mn werk een Wiki op te zetten met bedrijfsinformatie etc. Dit komt in eerste instantie alleen nog op 't intranet te draaien. Nu wil ik dat men niet zomaar een artikel kan bekijken / wijzigen, maar dat je hier eerst voor moet registreren. Standaard zit dat niet in de wiki software dus zocht ik naar een plugin. Tot zover heb ik die niet gevonden, weet iemand of er uberhaupt plugins bestaan voor wiki, en zoja; ook voor registratieplicht?

Alvast bedankt!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

En om welk wiki-pakket gaat het?

Er zijn namelijk behoorlijk wat wiki-pakketten in omloop

Ey!! Macarena \o/

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Inderdaad, MediaWiki heeft voorzover ik weet gewoon een loginsysteem.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

Nakebod

Nope.

MediaWiki kan het 100000% zeker, zo heb ik het bij mij op het werk ook ingesteld.
Alleen de hoofdpagina is te bekijken, artikelen niet.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Standaard zit dat niet in de wiki software
Al had je nou verteld welke software je draaide hadden we je kunnen wijzen op Google. Nu kan ik niets anders doen dan je topic sluiten met de mededeling dat die mogelijkheid wel degelijk in mediawiki zit. Ik stel voor dat je zelf even gaat zoeken als je andere software gebruikt; daarnaast geloof ik niet dat je dit zelf niet had kunnen vinden; lees Policy: Alle regels die op het forum gelden dus nog eens rustig door :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.