"Eind februari" is gezegd...
Ja ik ben ook wel benieuwd of mijn betaling er door is. Ik heb de 21ste het overgemaakt (Ikj was super blut en toen was de studiefinanciring er weer
) maar ik krijg van de ABN slechts eens in de 2 weken een afschriftje en op mijn vorige stond deze transactie er niet nog neit bij...
...
Haranaka: je betaling is binnen.
Voor de rest wil ik ff zeggen:
- De casebadges zijn besteld, ws worden ze eind februari geleverd, wij versturen ze dan uiteraard zo snel mogelijk
- Dit weekend hoop ik een nieuwe meelronde te houden, waarin iedereen die betaald heeft, op de hoogte wordt gesteld dat ie binnen is en de rest nog maar een keertje aan te manen
- Dit ivm tentamenweek, daarom kan niet eerder
- Hierbij roep ik iedereen nog ff op die nog geen geld over heeft gemaakt (10% ofsow nog) het hierbij te doen....
Voor meer vragen, meel naar: casebadges@b-rietveld.tmfweb.nl
MVG
Bart Rietveld, aka B-Force
Voor de rest wil ik ff zeggen:
- De casebadges zijn besteld, ws worden ze eind februari geleverd, wij versturen ze dan uiteraard zo snel mogelijk
- Dit weekend hoop ik een nieuwe meelronde te houden, waarin iedereen die betaald heeft, op de hoogte wordt gesteld dat ie binnen is en de rest nog maar een keertje aan te manen
- Dit ivm tentamenweek, daarom kan niet eerder
- Hierbij roep ik iedereen nog ff op die nog geen geld over heeft gemaakt (10% ofsow nog) het hierbij te doen....
Voor meer vragen, meel naar: casebadges@b-rietveld.tmfweb.nl
MVG
Bart Rietveld, aka B-Force
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij nu zit te posten vanaf de bahama's, en wel van mijn geld 
nou geniet er van en dan kom ik die casebadges wel halen
Jij ook al? Ik hoor nu eigenlijk te leren, morgen nog tentamen statistiek- Dit ivm tentamenweek, daarom kan niet eerder
...
Dat heeft hij het goed gedaan !Op donderdag 08 februari 2001 13:37 schreef Sequence het volgende:
ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jij nu zit te posten vanaf de bahama's, en wel van mijn geld
hahahahahaha
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Pagina: 1