Toon posts:

Weigering toegang specifieke site

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem dat ik lid was van een bepaalde site en sedert enkele dagen hier geen toegang op kan verkrijgen. Blijkbaar doet de soft van de site een check of je account geblokeerd staat of niet, maar heb tot nu toe nog niet gevonden hoe en op welke manier. Misschien dat iemand me kan helpen.
Ik kan perfect een nieuw gebruikersprofiel aan maken maar op het moment dat ik wil inloggen met deze nieuwe gebruikersnaam en paswoord blijft hij me zeggen dat ik geweigerd ben omdat mijn account geblokkeerd is.

de dingen die ik tot nu toe geprobeerd heb:

- alle cookies en temp internet bestanden verwijderd
- met een blanco nieuwe pc (ubuntu ipv windows) proberen de site te openen
- surfen via een public proxy (in mijn geval zelfs eentje in vietnam, gaat dan wat trager :o)

Waar ik nu aan zit te denken is het feit dat ze misschien checken op mac adres van mijn internet router (via arp ?) of op de hostnaam die je meekrijgt door je isp (in mijn geval telenet)

heeft er iemand enig idee hoe en wat ik kan doen of ondernemen om uit te vissen en terug op de site te geraken ?

Heb ook al talrijke mails gestuurd naar de admin van de site maar tot nu toe zonder enig gehoor...

help

• mzeist
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-07 07:56
welke site?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51

Onbekend

...

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:01:
- surfen via een public proxy (in mijn geval zelfs eentje in vietnam, gaat dan wat trager :o)
Was dit een transparante of een anonieme proxy?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
proxy, geen idee, hoe zie je het verschil ? had alvast gechecked of hij zich zeker manifesteerde met het ip adres van de proxy ipv dat van mijn isp (via www.myipaddress.com), moest verder geen gebruikersnaam opgeven en was vrij te gebruiken.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:05
je bent gewoon gebanned, waarschijnlijk omdat je iets fout heb gedaan, waarom zouden wij je helpen weer terug op die site te komen? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
mac adres van je router kunnen ze niet zien, dus dat kan je vergeten.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
Ramon schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:32:
je bent gewoon gebanned, waarschijnlijk omdat je iets fout heb gedaan, waarom zouden wij je helpen weer terug op die site te komen? :P
Geen probleem als je dat denkt en als je je niet geroepen voelt om te helpen bekijk je best andere items, het forum is groot genoeg >:)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Het is nog steeds omzeilen van beveiliging, neem contact op met de site eigenaar, en wacht gewoon tot je van hem antwoord krijgt.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.