Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC
- goedkoop
- je hebt direct weer zo'n mooi clickety ding, in plaats van zo'n kapotga ding
- bijna altijd modbaar.
wel even de toetsen wassen in een kussensloop
sig
approx. 1256.86 €Neoptolemos schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:35:
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/ zou een oplossing zijn, maar ik gok dat ze niet goedkoop zijn
Ik gok dat die oplossing iets te duur is...
Permanent wintericon!
Ik heb een miscrosoft toetsenbord... en het kan nietThe Dolf schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 02:00:
Een microsoft toetsenbord heb ik niet kunnen testen aangezien ik niemand ken die dat heeft.
originele signatures zijn top!
het is wel even tricky in het begin met loshalen, dat moet je effe doorhebben.
tegenwoordig tik ik op een Typematrix 2030 die standaard in Dvorak geleverd wordt (mijn vorige), of helemaal blank met een dunne latex skin (mijn huidige).
maar helaas zijn wel wat duurder dan de gemmidelde tikplank
edit:
en nog een pic van beide plankjes (Logitech UltraX (oude model) en mijn oude TypeMatrix 2030 Dvorak) bij elkaar:
[ Voor 28% gewijzigd door Bramster op 09-06-2007 16:09 ]
Zijn nog niet leverbaar helaas.Wokkels schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:00:
[...]
approx. 1256.86 €
Ik gok dat die oplossing iets te duur is...
Hartelijk bedankt voor de info. Ik ga eerst maar eens zo'n logitech aanschaffen en waarschijnlijk de typematrix bestellen. EUR 130 is een schappelijke prijs.Skuzz schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:28:
met Logitech UltraX borden (bij normale Logitechs gaat het idd niet zoals je zelf al aangeeft) gaat het erg goed, zelf met 2 bordjes gedaan
het is wel even tricky in het begin met loshalen, dat moet je effe doorhebben.
tegenwoordig tik ik op een Typematrix 2030 die standaard in Dvorak geleverd wordt (mijn vorige), of helemaal blank met een dunne latex skin (mijn huidige).
maar helaas zijn wel wat duurder dan de gemiddelde tikplank
Ik had al wel een Maltron gevonden maar die krengen kosten bijna 400 pond.
edit:
Maatje van me had dit topic gelezen en een oude IBM ramplank meegenomen. Ligt nu in de vaatwasser.
[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 09-06-2007 19:39 ]
Gezocht!
Router
bij de 2e die ik bestelde vonden ze het leuk om me 40 euro extra aan invoerrechten te laten betalen, terwijl dat bij de eerste niet zo was
Anyway, heb hier twee Logitechs op dvorak, me G15 (waar ik dit op tik) en me DiNovo notebook ding. Die DiNovo gaf geen problemen, me G15 was een ander verhaal, de J en de F paste idd niet standaard. Ik heb dit opgelost door in het tobo een paar uitsteekseltjes weg te vijlen, in die toetsplaatsen dus. Let er maar eens op, normaal zitten daar wat uitsteekseltjes aan de binnenkant, vijl die weg en je U en H toetsen passen zonder problemen. Heb em nu al bijna anderhalf jaar zo.
Waar je verder op moet letten, zorg ervoor dat de toetsen niet in een curve zitten, meestal krijg je dan hoogteverschillen op dvorak en dat typt voor geen meter (had dat op een ouwe Trust, bul-ding). Als je gewoon een vlak tobo heb is ie meestal wel te verbouwen naar betere indelingen, hetzij met vijlen, hetzij met brute kracht. Tis een beetje modwerk maar daar ben je tweaker voor toch
Foto's van mijn Logitechs komen eraan, ben allang blij dat ik niet de enige blijk hier op GoT

[ Voor 9% gewijzigd door Andros op 09-06-2007 20:56 ]
Ik heb het ooit eens geprobeerd, na een weekje of 2 tikte ik redelijk blind en ben ik niet meer teruggegaan.
nouja, hier een paar pics van mijn huidige ramplankje dan maar:

edit:
zo'n Razer muisje heb ik ook nog
[ Voor 6% gewijzigd door Bramster op 09-06-2007 20:59 ]
Heb al een kleine 20 jaar last van reuma en vooral op dagen zoals deze is het gewoon een verademing als je niet al te veel hoeft te bewegen met je vingers.
Als ik die uitsteeksels eruit haal loop je dan niet de kans dat ze er uit kunnen vallen? En typt dat dan niet anders?Anyway, heb hier twee Logitechs op dvorak, me G15 (waar ik dit op tik) en me DiNovo notebook ding. Die DiNovo gaf geen problemen, me G15 was een ander verhaal, de J en de F paste idd niet standaard. Ik heb dit opgelost door in het tobo een paar uitsteekseltjes weg te vijlen, in die toetsplaatsen dus. Let er maar eens op, normaal zitten daar wat uitsteekseltjes aan de binnenkant, vijl die weg en je U en H toetsen passen zonder problemen. Heb em nu al bijna anderhalf jaar zo.
Gezocht!
Router
@Skuzz
Waarom heb je op die tweede foto de tekens eraf? En typt dat matrix een beetje lekker? Ben er wel es vage plaatjes van tegengekomen maar of het zo goed werkt...
[ Voor 23% gewijzigd door Andros op 09-06-2007 21:23 ]
mijn eerst typematrix is kapot gegaan door een lading bier (nouja, eigenlijk de schoonmaakactie die daarop volgde
en mocht ik ooit nog willen typen zonder skin en lukt het toch echt niet zonder de opdruk dan kan ik altijd nog de toetsen pakken van de oude en die op deze zetten.
Ik ga straks proberen mijn oude TypeMatrix te maken. Ik dacht dat het probleem was dat er vocht tussen gekomen was wat de dunne laagjes folie aan elkaar liet plakken waardoor het niet meer werkte,
maar het toetsenbord heeft inmiddels een jaar lang liggen drogen maar het werkte nog steeds niet. Ik ga straks nog een poging doen en de boel helemaal uit elkaar halen om te fixen. Als ik em weer werkend krijg wil ik hem misschien wel voor een zacht prijsje verkopen.
edit: helaas, dat gaat niet meer lukken, ding is te goed gebouwd
de folie stink nog steeds naar bier, dus daar zit wel het probleem
[ Voor 32% gewijzigd door Bramster op 10-06-2007 08:27 ]
Dat is dan weer een andere variant want bij een elite keyboard gaat dat dus niet op.Cubefanatic schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:21:
Tis op eigen risico maar als je die uitsteeksels wegvijlt dan passen de U en H perfect
Gezocht!
Router