Toon posts:

Effecten publishen in Movie Maker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond, ik ben bezig om een filmpje te monteren in Microsoft Movie Maker. Nou is me dit vrij aardig gelukt, en wilde ik het filmpje gaan Publishen (saven). Echter krijg ik dan een error dat een van de volgende problemen zich zou voordoen:

- Onvoldoende schijfruimte (niet waar, heb meerdere disks met meer dan 200GB vrij getest)
- Locatie waar ik wil opslaan bestaat niet meer (niet waar, gebruik gewoon goede directories)
- Originele source-files niet meer beschikbaar (niet waar, alles is aanwezig en krijg hier verder ook geen melding van)

Nou kwam deze error altijd bij hetzelfde percentage en ging ik dus twijfelen. Ik heb toen 1 voor 1 allerlei onderdelen weggehaald om te kijken waar het probleem lag. Het blijkt dus aan de effecten van Movie Maker te liggen. Ik heb wat effecten toegevoegd om de film wat dynamischer te maken.

Weet iemand een oplossing hoe ik kan zorgen dat ik de film toch kan saven? Dien ik een speciale handeling uit te voeren voordat ik de effecten kan gebruiken? Google en de FAQ van microsoft konden mij niets melden helaas.

Verwijderd

Movie Maker is een brak en crappy pakket wat het soms wel maar meestal niet doet. Kijk even naar PowerDirector.