[TFT] LG1919s Oranje verticale lijn.

Pagina: 1
Acties:

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Heya,

Ik heb een LG1919S laatst voor mijn moeder aangeschaft bij de pc die ik gebouwt heb.
Alleen nu al na 2 maanden tijd is er links in het scherm 1 verticale lijn die of oranje is of wit.
Kan dat zijn dat een contactje die die lijn aanstuurt niet goed verbinding meer maakt met de electronica?
Heefd iemand ervaring hiermee hoe je het mischien vrij simpel kan verhelpen, want als ik hem open maak is de garantie er af, en als ik het opstuur ben ik hem zeker 2 weken kwijt.
Het opsturen wil ik liever niet doen aangezien me moeder een eigen bedrijf heefd en dan tijdelijk haar boekhouding niet meer kan doen.

Een backup monitor heb ik helaas niet meer staan...

Alvast bedankt!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 23:41
Gewoon opsturen dat ding.
Zonde om je garantie van 3 jaar op te geven, omdat je dat probleem waarschijnlijk toch niet zelf kunt fixen.
De lokale pc-boer heeft vast nog wel ergens een crt monitor die je eventueel kunt lenen/huren/kopen voor een paar tientjes.

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Dat is het leuke, ik werk bij een pc-boer, en we hebben niks op voorraad wat even geleent kan worden. Maar mischien kan ik wel wat regelen dan.

Verwijderd

Kijk op gratis op te halen.nl oid daar staan vaak stapels CRT's aangeboden.

Kans dat je dit zelf kunt fixen is overigens minimaal, waarschijnlijk begint de fabrikant daar niet eens aan en vervangt gewoon het onderdeel wat defect is (ofwel het panel ofwel de controller)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 23:22 ]