Ik heb sinds een aantal maanden de grafische kaart van sapphire de X1650pro (niet overclocked), in het begin werkte deze uitstekend. Maar nu een aantal dagen geleden begonnen mijn casetemps(lian li 60B plusII) temperaturen ineens zeer fel te stijgen.De kaart kan je gewoon niet aanraken of je verbrandt je bijna, dit al na 2minuten zonder te gamen ofzo. Verder werkt de kaart wel redelijk maar in de kamer en pc zelf is het zeer warm en da's ni zo aangenaam 
Ik ben dus naar de tones geweest en uiteindelijk een andere kaart meegekregen.
Nu heb ik juist hetzelfde voor
Ik heb geen idé wat het zou kunnen zijn maar zelf dacht ik toch dat het mss de spanning kan zijn dat hij krijgt, waardoor hij veel sneller gaat werken enzo?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Specs: Abit ab9,sapphire x1650pro,intel E6400,Vista Business 64bit.. alles standaart, in een lian li behuizing die zeer goed gekoeld wordt (naast graka staat 120mm fan uittake).
Alvast bedankt, Joachim
Ik ben dus naar de tones geweest en uiteindelijk een andere kaart meegekregen.
Nu heb ik juist hetzelfde voor
Ik heb geen idé wat het zou kunnen zijn maar zelf dacht ik toch dat het mss de spanning kan zijn dat hij krijgt, waardoor hij veel sneller gaat werken enzo?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Specs: Abit ab9,sapphire x1650pro,intel E6400,Vista Business 64bit.. alles standaart, in een lian li behuizing die zeer goed gekoeld wordt (naast graka staat 120mm fan uittake).
Alvast bedankt, Joachim