Ik heb als eindwerk een programma gemaakt in het programma acces 2007 en hierbij veelvuldig gebruik gemaakt van VBA. Het programma zelf is helemaal af, op één klein puntje na: de leerkracht wenst dat het programma gestart en gebruikt kan worden zonder de office acces 'GUI' te zien. Dus niet in het programma gebruiken in form view, maar echt los van acces of toch op zijn minst zonder de acces GUI.
In feite een beetje zoals je een 'normaal' VB programma zou compilen om er een losse *.exe van te maken. Het hoeft niet zonder acces te kunnen starten, de GUI van acces verbergen (of niet tonen) is al goed
.
Ik heb thuis enkele boeken liggen van acces en VBA voor acces, maar hierin heb ik dit helaas niet kunnen vinden, hopelijk weet hier iemand hoe ik dit kan verwezenlijken?
In feite een beetje zoals je een 'normaal' VB programma zou compilen om er een losse *.exe van te maken. Het hoeft niet zonder acces te kunnen starten, de GUI van acces verbergen (of niet tonen) is al goed
Ik heb thuis enkele boeken liggen van acces en VBA voor acces, maar hierin heb ik dit helaas niet kunnen vinden, hopelijk weet hier iemand hoe ik dit kan verwezenlijken?