Ik ben van chello classic overgegaan op chello extreme, daarvoor heb ik een nieuwe modem opgestuurd gekregen, nu kan ik met geen mogelijkheid verbinding krijgen met de modem. Ik heb zelfs nieuwe splitters etc gebruikt, maar als ik hem voor het eerst aanzet gaat hij langzaam naar 3 lampjes aan (Power, DS, US) en het lampje online gaat knipperen. Dan springt hij terug naar Power aan en DS knipperen. Af en toe gaat hij weer terug naar het eerste, maar nooit gaan ze alle 4 aan.
Qua aansluiting zit het gewoon goed, als ik mn oude modem er tussen hang werkt het direct. Ik heb de modem al gereset, ook geprobeerd een hard reset te doen door langer dan 10 seconden reset knop in te houden. Heb er alleen helaas geen guide bij en weet dus niet zeker wat ik er mee doe.
Nu heb ik inmiddels een afspraak met de upc monteur op woensdag, zij konden mijn modem ook niet bereiken. Maar liever wacht ik dat niet af en fix ik het probleem zelf. Mits dat mogelijk is natuurlijk, dus als iemand weet wat het probleem is, ik zou de hulp enorm waarderen
.
Alvast bedankt!
modemtype = Arris touchstone model TM502B/220
abbo is chello extreme, incl upc telefonie
Qua aansluiting zit het gewoon goed, als ik mn oude modem er tussen hang werkt het direct. Ik heb de modem al gereset, ook geprobeerd een hard reset te doen door langer dan 10 seconden reset knop in te houden. Heb er alleen helaas geen guide bij en weet dus niet zeker wat ik er mee doe.
Nu heb ik inmiddels een afspraak met de upc monteur op woensdag, zij konden mijn modem ook niet bereiken. Maar liever wacht ik dat niet af en fix ik het probleem zelf. Mits dat mogelijk is natuurlijk, dus als iemand weet wat het probleem is, ik zou de hulp enorm waarderen
Alvast bedankt!
modemtype = Arris touchstone model TM502B/220
abbo is chello extreme, incl upc telefonie
[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 08-06-2007 18:43 ]