Irritant auto verspringen MSN / Google / etc :S

Pagina: 1
Acties:

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-07 21:10
Hey,

Ik heb het volgende probleem, je start de browser op met google als je homepagina.
Op het moment dat hij nog aan het laden is klik ik bij adres en begin ik met het invullen naar welk adres ik wil.
Tijdens het laden wordt de site van google geopend en dan verspringt mijn cursor van het adres naar het google zoekveld.

Dit zelfde probleem heb ik met msn.

Ik ben bezig iets in te vullen (word / browser / etc) zodra iemand mijn roept dan gaat hij automatisch naar dat venster toe.

Nu is mijn vraag hoe ik dit kan uitschakelen want het is gruwelijk irritant...

Thx alvast.

Verwijderd

TweakUI kan "steal focus" uitzetten.
Maar bij mij werkt het niet :(

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Welke browser gebruik je? Is deze ook up-to-date? Wat heb je zelf geprobeerd? Waar heb je naar gezocht? Wat meer informatie zou op zich wel handig zijn, zie ook Policy: Alle regels die op het forum gelden. :)

Signature

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dit lijken me duidelijk 2 verschillende dingen: ik neem aan dat je met 'MSN' MSN Messenger bedoelt? Dan is het namelijk iets heel anders. 2 topics?

• genesisfm
Wat MSN Live Messenger betreft, maakt het eigelijk niet uit welke applicatie je open hebt staan.
Zo gebeurd het met:
- IE explorer
- Outlook
- Unrealtournament
- Nero
Etc...

Ik heb zelf in MSN naar opties gezocht en het eea. geprobeerd zonder positief resultaat.
Het 2e punt komt alleen voor als ik google als startpagina heb staan en in de google toolbar of in het adres venster iets probeer te typen als de startpagina nog niet geladen is (google dus).
Zodra de site compleet geladen is springt hij automatisch naar het google zoek vak.

Ik hoop dat dit iets duidelijk is.
TweakUI kan/zal ik eens proberen.

Thx ;)

• genesisfm
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:57:
TweakUI kan "steal focus" uitzetten.
Maar bij mij werkt het niet :(
Goeie TIP thx ;)

MSN moet ik nog testen browser probleem is opgelost ;)
Pagina: 1