Ik heb een heel groot probleem met mn xtreme music, mn pc ziet em gewoon niet, als ik een driver installeer dan vind hij geen X-Fi kaart, ik heb hem al op 2 verschillende PCI sloten geprobeerd. mn moederboord en systeem kan de kaart gewoon aan.
Heeft je moederbord onboard geluid? Zo ja, heb je dat uitgezet in het bios?
Verwijder voor installatie van de drivers, eerst eventuele oude drivers van een vorige geluidskaart.
Verwijder voor installatie van de drivers, eerst eventuele oude drivers van een vorige geluidskaart.
ja volgens mij wel, hoe doe je dat dan?
Ik heb in de bios realtek AC97 op disabled gezet, en mn oude geluidskaart heb ik nooit drivers voor gehad.
Ik heb in de bios realtek AC97 op disabled gezet, en mn oude geluidskaart heb ik nooit drivers voor gehad.
Vriend van me had verleden week hetzelfde, ook met een X-Fi Extreme Music. Die had andere drivers geprobeerd dan degene die de Creative site nu biedt. Ik weet alleen niet meer waar hij ze vandaan had, maar dan kun je wellicht zoeken naar andere drivers.
Nou wil ik niet lullig doen, maar volgens mij als de computer helemaal niets van een nieuwe geluidskaart detecteerd, dan het dan echt een hardwarematige fout is. Zolang apparaatbeheer ( device manager ), ook niets zegt over gevonden apparaten, of verkeerd geinstalleerde apparaten, dan is de desbetreffende kaart volgens mij hardwarematig niet meer in orde. Hoe zit het met garantie?
Dit zijn mijn mobo en mijn cpu, misschien dat dingen niet compatibel zijn (oud systeem, koop over een paar maanden een nieuwe)
DIT zag ik op tweakers.net, en misschien ligt het daaraan: nieuws: Creative erkent probleem met X-Fi op nForce4-bord
mobo: Jetway S755MAX
cpu: AMD Athlon 64 2800+ (1,8 Ghz)
Trouwens, als ik de kaart aansluit komt wel de wizard nieuwe hardware, maar bij iedere driver vind hij hem niet
DIT zag ik op tweakers.net, en misschien ligt het daaraan: nieuws: Creative erkent probleem met X-Fi op nForce4-bord
mobo: Jetway S755MAX
cpu: AMD Athlon 64 2800+ (1,8 Ghz)
Trouwens, als ik de kaart aansluit komt wel de wizard nieuwe hardware, maar bij iedere driver vind hij hem niet
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 22:54 ]
Onzin, dit gebeurt met regelmaat vd klok bij Creative kaarten.Xtresis schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:59:
Nou wil ik niet lullig doen, maar volgens mij als de computer helemaal niets van een nieuwe geluidskaart detecteerd, dan het dan echt een hardwarematige fout is. Zolang apparaatbeheer ( device manager ), ook niets zegt over gevonden apparaten, of verkeerd geinstalleerde apparaten, dan is de desbetreffende kaart volgens mij hardwarematig niet meer in orde. Hoe zit het met garantie?
Dan heb ik niets gezecht gdExorcist schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:35:
[...]
Onzin, dit gebeurt met regelmaat vd klok bij Creative kaarten.
[ Voor 5% gewijzigd door Tomfish op 10-06-2007 15:29 ]
offtopic
Ik weet dat julie niet houden van mierenneukers, maar het is echt wel gezegd hoor
Ik weet dat julie niet houden van mierenneukers, maar het is echt wel gezegd hoor
.
Verwijderd
Heb je deze al geprobeerd ?
maat van mij had namelijk zelfde probleem.
http://uk.europe.creative...=10&drivertype=0&x=11&y=7
maat van mij had namelijk zelfde probleem.
http://uk.europe.creative...=10&drivertype=0&x=11&y=7
Ik heb hem teruggebracht naar de winkel, anderhalve week later (
) had ik een nieuwe, kaart erin gestopt, cd'tje opgestart
EN HIJ DEED HET!
dus hij was gewoon dead on arrival
probleem opgelost, hier mag n slotje op
EN HIJ DEED HET!
dus hij was gewoon dead on arrival
probleem opgelost, hier mag n slotje op
Pagina: 1