HP PSC1315 drivers zonder software

Pagina: 1
Acties:
  • 2.032 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Hallo,

Mijn ouders hebben de PSC1315 printer van HP en deze wordt geleverd met een gigantische kluit software. Helaas is er geen driver-only installatie op de cd aanwezig, noch kun je deze downloaden.

Nou wil ik toch graag op één of andere manier graag de HP driver heben voor deze printer, maar zonder al die vervelende software (van 167 megabyte).

Hoe kan ik de driver en _alleen_ de driver verkrijgen? Is er een manier om bijvoorbeeld te zien welke bestanden allemaal worden gebruikt voor de driver?

Alvast bedankt.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:30
Als de printerdriver niet steunt op die wizards, dan moet het mogelijk zijn. Kijk is of je op de driver cd ergens de .inf bestanden zelf kunt vinden. (Wellicht door het uitpakken van bestanden met Winrar). De kans is echter klein dat de driver niet steunt op de wizards. Zeker ook omdat het een all-in-one printer is! Je bent dan dus in ieder geval je scanner etc functies kwijt.

Overigens heb ik hier een basic feature driver, zonder networksupport. Die is "maar" 48 MB. (Dan doet de scanner het dus nog wel)
http://h10025.www1.hp.com...uct=374568&os=228&lang=en

[ Voor 33% gewijzigd door Nijn op 08-06-2007 18:12 ]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Dankje voor de tip! :).

Ik vind 48MB eigenlijk nog steeds belachelijk groot voor een printer/scanner driver wat volgens mij ook best in maximaal 10 zou moeten kunnen.

Iemand anders misschien nog ideeën?