Is dit wat

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Hallo,

gisteravond heeft me heerlijke pc het zomaar begeven. Zag het wel wat aankomen. Maar nou zit ik ook nog eens krap bij kas.

Ik heb een hele goedkope pc samen gesteld die naar mijn mening het meeste van tegenwoordig wel kan draaien...

Zal iemand voor mij de lijst kunnen doorkijken en zeggen of het HDTV goed zal draaien en de spellen van tegenwoord netjes kan draaien. Het hoeft niet op de hoogste resolutie en de hoogste details. 1280x768 vanwege tv is wel handig. Heb al gelezen dat de topic gesloten kan worden, wou het toch even proberen om wat informatie te krijgen of het de moeite is om de morgen op te halen. en dat het niet achteraf zonde van het geld is. Hoeft niet merk tegen merk te zijn. Alleen of het redelijk is voor de hedendaagse spellen en hdtv dingen.

b.v.d

GigaByte Moederbord GA-M57SLI-S4 € 84,03 € 84,03
AMD CPU Athlon 64 3800+ 2.40 GHz, 1000 MHz, 512 KB , Boxed € 54,62 € 54,62
Kingston ValueRam 1024 MB, PC5300, 667 MHz, 5, ECC Registered (Demomodel) € 37,27 € 37,27
Point Of View VGA GeForce 8600 GT 256 MB, PCI-e 16x € 104,29 € 104,29
X-Gear Behuizing Verso XVK600K Zwart, 450 Watt, 2 X 80mm € 29,41 € 29,41

Zelf zoals HD, brander, etc heb ik al.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan ook kijken naar de nieuwe Ati kaarten, ik dacht dat die HD hardwarematig ondersteunen.

Btw gaat dat ECC geheugen volgens mij niet werken, je moet gewone DDR geheugen hebben (pc3200).

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 08-06-2007 18:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ga anders zelf eens op zoek. Ga kijken naar wat er aangeraden wordt voor HD-TV, en kijk wat de aanbevolen systeemeisen zijn voor de spellen die jij wil gaan spelen. Dat hoeven wij toch niet voor jou te doen?

Verwijderd

29 euro voor een kast inclusief voeding?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat kan niet veel zijn. Ga eens kijken voor een goeie voeding. Als je flink wat gaat doen, dan is een andere voeding wel aan te raden. Dit is een C-merk geval

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
RoD schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:04:
Ga anders zelf eens op zoek. Ga kijken naar wat er aangeraden wordt voor HD-TV, en kijk wat de aanbevolen systeemeisen zijn voor de spellen die jij wil gaan spelen. Dat hoeven wij toch niet voor jou te doen?
is ook niet de bedoeling... Ging mij er om dat er iemand met kennis reageerd en vertelt wat ik kan verwachten in plaats van allerlei benchmarken kijken en daar van uit gaan.. In theorie kan dit hdtv afspelen en alle spellen. Maar hoe ziet het in pratijk er uit.

------

Dankje voor de reacties alvast.

[ Voor 3% gewijzigd door Mastruberik op 08-06-2007 18:13 ]

Verwijderd

Idd. niet helemaal de bedoeling zo'n topicstart. Niet meer doen dus, zou ik zeggen.

Om je toch ff op weg te helpen met je graka. Na, pak 'em beet, 30 sec. speurwerk vond ik deze specs voor de 8600GT op de Point of View site. PureVideo HD™ technology dus. FF Googelen levert je deze nVidia pagina op.

Je vraag lijkt hiermee beantoord dus, daar had je geen nieuw draadje voor hoeven te beginnen.

S6

[Edit: Ach so! Het ging dus om praktijkervaring. Was te laat met posten vandaar!]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 18:17 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mastruberik schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:09:
[...]

is ook niet de bedoeling... Ging mij er om dat er iemand met kennis reageerd en vertelt wat ik kan verwachten in plaats van allerlei benchmarken kijken en daar van uit gaan.. In theorie kan dit hdtv afspelen en alle spellen. Maar hoe ziet het in pratijk er uit.

------

Dankje voor de reacties alvast.
Euh, daar zijn _juist_ benchmarks voor. Zodat je de prestaties in de praktijk kunt bekijken onder verschillende omstandigheden.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:03:
Je kan ook kijken naar de nieuwe Ati kaarten, ik dacht dat die HD hardwarematig ondersteunen.

Btw gaat dat ECC geheugen volgens mij niet werken, je moet gewone DDR geheugen hebben (pc3200).
ECC is niet het probleem, dat kun je namelijk gewoon uitzetten. Het is het registered waar het over z'n nek gaat. Gewoon unbuffered geheugen kopen dus.

Verder zou ik uitkijken naar een fatsoenlijke voeding, zeker als je er een flinke videokaart in wilt proppen.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Iedereen zit direct wel naar de nieuwe PC te kijken echter: Wat is je huidige kapotte PC en heb je uberhaupt wel gekeken wat er mis zou kunnen zijn? Misschien is het alleen een voeding...

Iig is dit systeem prut, iig de kast dan. De graka is wel goed maar ik zou een betere kast nemen en voor die paar euri ook gelijk een dualcore CPU... Maar eerst zou ik toch de oude pc even goed bekijken.

• bartju
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:35
helemaal mee eens. :) maar als je het ook gaat om betere prestaties kun je net zo goed onderdelen upgraden ;) veel goedkoper en waarschijnlijk beter ook!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan de eisen van Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? **lezen** en gaat op slot :).

Pak er eens wat benchmarks en reviews bij. Lees deze en maak op basis daarvan een keuze. Uiteraard kun je ook nog ervaringen op zowel GoT als in de Tweakers.net Productsurvey opzoeken om te kijken of er veel problemen met bepaalde onderdelen voorkomen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.