Laptop met alleen vga-out op sony trinitron tv

Pagina: 1
Acties:

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:52
Ik heb hier in huis een laptop met alleen een vga uitgang. Ik wil deze iegenlijk graag aansluiten op de s-video of composiet ingang van mijn oude sony tv (of scart, maar liever neit omdat die al in gebruik zijn.)
Is dit mogelijk?

De kwaliteit hoeft niet super te zijn, de bedoeling is om in lage resolutie pro evolution soccer te spelen op de tv. (beetje playstation idee) Er moet dus wel wat te zien zijn, maar het hoeven geen haarscherpe dvd beelden te zijn die doorgegeven worden.

Edit: de videochip in de laptop is een ati radeon 9100igp

[ Voor 5% gewijzigd door gelukkie op 08-06-2007 17:42 ]

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-07 08:45
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet zo 123 een pasklaar antwoord voor je weet, maar misschien dat hier iets meer daarover staat?

De grote tv-out FAQ

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Google is je vriend :)

Klik, en dan met name de tweede hit.

• gelukkie
Ik had het meoten vermelden, maar ik had dat al gelezen. Ik heb ook nog een ander stuk op GOT gelezen.
Maar als ik het goed begrijp is er altijd een omvorm kastje nodig. Ik dacht misschien was het mogelijk om iets als een vga naar scart (of s-video, enz.) kabel te gebruiken. Maar het lijkt er op van niet.

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Zoiets bedoel je dan zeker? Ik betwijfel de beeldkwaliteit via zo'n kabel, maar misschien is het voor jouw doel voldoende...

[ Voor 30% gewijzigd door AntonH op 08-06-2007 18:00 ]

• gelukkie
Belangrijker vind ik, werkt het?
Pagina: 1