PC traag bij Battlefield 2

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• SOEPSTENGEL13
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-12-2025
Hoi
Mijn PC gaat in het begin, nadat een level is geladen erg traag. Dit duurt dan paar min, best wel iritant. Ik zie dan ook dat de HD belast wordt. Als dat is gestopt houd de 'lag' ook op, dus lijkt het me dat het ergens aan de HD ligt. In XP werkt hij wel gewoon. Dus ik heb het idee dat het te maken heeft met het geheugen en de harddisk. Misschien dat het geheugen vol zit, maar ik heb toch 2GB. Hebben jullie misschien een oorzaak?

Processor: E6600
Moederbord: MSI Neo-F P965
Geheugen: 2x 1GB PC5300.
Videokaart: Sapphire X1950XT 256MB
HD: Seagate Barracuda 7200.10 320GB

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat heet swappen, je geheugen staat dus vol. Dit zou normaal gesproken een aantal seconden moeten zijn, totdat alles geladen is en er geheugen over is.

Draai je geen processen op de achtergrond die (veel) geheugen gebruiken, en heb je niet net even met alt-tab in Windows zitten klooien? Is je HDD ook wel goed gedefragged?

• SOEPSTENGEL13
Op de achtergrond draai ik zo weinig mogelijk processen waardoor hij op usage 0% komt te staan en het geheugen staat van te voren rond de 30% vol. Tijdens Battlefield 98% vol. Maar ik had gehoord dat dat zo hoorde door Vista Memory Fetch. En m'n hardeschijf wordt elke woensdag gedefraggmenteerd.

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb vrijwel hetzelfde probleem met vrijwel dezelfde specificaties. Ik heb wel 2 Barracuda's in RAID0 staan, maar dan nog komt dit voor.

Overigens wel raar dat het soms wel, en soms weer niet gebeurt. Wel irritant want m'n ping schiet ook omhoog waardoor ik meestal na een minuut spelen van de server gekickt word wegens te hoge ping.. :(

• SOEPSTENGEL13
Bij mij is het altijd. Dus het ligt kennenlijk niet aan de HD snelheid. Die ping uitschieters kunnen onstaan door een programma dat zit te upload. Of je modem is niet zo lekker meer. Mijn modem is ook vervangen en nu heb ik dat veel minder.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je probleem alleen optreedt bij BF2, dan stel je je vraag hier op de verkeerde plek, daar hebben we SPV voor. Heb je meer prestatieproblemen, dan ben je hier veel te summier geweest. Hoe dan ook gaat dit op slot.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.