Externe HD behuizing van Coolermaster..

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil 'n externe HD hebben. Handig om mee te nemen, handig voor bij m'n laptop.
Ik vind die standaard externe HD's niet mooi, dus wil 'n HD kopen en 'n losse HD-behuizing.
Zodoende heb ik hier en daar al gekeken en heb onderstaande behuizing gevonden, die ik erg mooi vind.

Afbeeldingslocatie: http://www.icomputers.nl/images/gallery/normal/img_8182.jpg
- Tool-free & makkelijk te installeren
- Unique fan-less design
- Twee USB 2.0 poorten
- HDD shock-proof mechanisme
- Ondersteund 3.5" sATA tot 500G
- MultiTRAK Technology zorgt voor een perfecte werking tussen de HHD en andere USB apperatuur
- Een blauwe indicatie LED veranderd van kleur bij HDD activiteit
- Plug & Play en Hot-swappable
- Geschikt voor zowel Windows als Mac OS

Zodoende ook gelijk besteld, maar helaas is hij daar niet goed meer te verkrijgen,
dus ben even de PriceWatch ingedoken, maar weet nu niet precies welke ik nodig heb..?

Cooler-Master-X-Craft-RX-3SB-(3.5-inch-SATA-USB-2.0-eSATA) Zwart

1to0 --> Heeft 'm niet eens op de site staan!
MNM Computers --> Staat wel op voorraad! Net gemailed of 't echt klopt
4Launch --> Levertijd 6 tot 10 werkdagen!
Perfect Systems B.V. --> Niet op voorraad, zou er 1-6 al moeten zijn...
PcHut.nl --> Minimaal 2 weken levertijd!
GSMHut.nl --> Minimaal 2 weken levertijd!
Freezing Hardware --> Nieuw model --> Levertijd onbekend. Refurbished model --> 1 op voorraad!
PCL Computers --> Nergens een levertijd te vinden op de site...

Mijn vraag: Wie kent er 'n (web)shop waar deze HD-behuizing 100% leverbaar is?

2e kleine vraagje: Is hij compatible met Windows Vista!? In de specs staat: OS windows 98SE/ ME/ 2000/ XP

Site van Coolermaster

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

USB behuizingen zoals deze maken gewoon gebruik van de mass-storage driver in windows, dus ook onder vista werkt het wel.

Verder, mail gewoon de winkels of ze hem kunnen bestellen voor je, zo maak je het meeste kans lijkt me.

Verwijderd

Kort en bondig, ja.
Het is een usb2 behuizing en usb2 is compatible met Vista.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Okee bedankt voor de Vista-compatible vraag _/-\o_

Ook met MNM Computers gemaild of die 100% zeker op voorraad was.
Kreeg werkelijk binnen 2 minuten 'n antwoord terug, dat er nog 1 op voorraad was. Gelijk teruggemaild of ze 'm even vast kon houden, zodat ik mijn bestelling kon doen. Ging weer naar de site stond de voorraadstatus inmiddels niet meer op 'direct leverbaar' dus ik werd al gek, maar tegelijkertijd kreeg ik 'n mailtje dat ze de voorraadstatus hadden verandert en 't ene exemplaar dus voor mij hadden gereserveerd! Is toch werkelijk 'n topservice!!!
Gelijk besteld, dus vandeweek komt hij netjes per verzekerde verzending via TNT hier thuis :)
Beetje lomp dat dit topic nu nog open is, maarja kan ik weten dat ik zo onwijs snel antwoord krijg O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje lomp dat dit topic nu nog open is, maarja kan ik weten dat ik zo onwijs snel antwoord krijg O-)
Beetje lomp dat je een topic opent met vragen die je gewoon in Pricewatch enerzijds en willekeurig welke Vista-FAQ anderzijds kunt beantwoorden :/

Dicht wegens veel te weinig inzet (liever minder opsmuk en plaatjes en meer ouderwetsch zoekwerk :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.