Ik moet op deze pagina het rel="external" scriptje gebruiken, voor zover ik zien kan heb ik alle stapjes goed genomen, maar.. hij werkt niet. Iemand een suggestie?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 17:50 ]
De bedoeling is om valid XHTML1.0 Strict te schrijven, als ik me niet vergis.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:12:
Wat een script trouwens. je haalt het target attribuut weg (om het door de validator te krijgen?) en vervolgens voeg je het doodleuk weer met js toe.
Wat is uberhaupt je bedoeling hiermee?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Lees dus ff goed wat mophor zegtMueR schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:41:
[...]
De bedoeling is om valid XHTML1.0 Strict te schrijven, als ik me niet vergis.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <script type="text/javascript"> /* * Functie om door alle href's te loopen, en bij diegene met http ervoor een onclick toe te voegen, zodat ze openen in een nieuw venster * Dit mag niet van XHTML, maar hier valt hij niet over, + het is proper. * */ function parse_links() { doc = document.getElementsByTagName("a"); //alert(doc.length); for (x = 0; x < doc.length; x++) { if(doc[x].getAttribute("href").indexOf("http") != -1) { //alert(doc[x].getAttribute('href')); doc[x].setAttribute("onclick","window.open(this.href); return false;"); } //alert(doc[x]); } } </script> |
1
| <script type="text/javascript">parse_links();</script> |
[ Voor 3% gewijzigd door Snake op 10-06-2007 00:22 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Omdat volgens de XHTML specificatie geldt: een persoon moet kunnen beslissen hoeveel vensters hij open heeft, en zelf kunnen beslissen OF hij het wil openen in een nieuw venster.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:26:
Hebben jullie enig idee waarom het attribuut uit html is gesloopt?
Niet om het (via welke omweg dan ook) er weer in te stoppen...
Volgens mij sputtert de validator ook in HTML4.01 modus al over de target. (ik gebruik nooit XHTML)Snake schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:43:
[...]
Omdat volgens de XHTML specificatie geldt: een persoon moet kunnen beslissen hoeveel vensters hij open heeft, en zelf kunnen beslissen OF hij het wil openen in een nieuw venster.
De user bezoekt mijn website, ik beslis wat hij zietVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 09:28:
En waarom probeer jij die keuze dan te beinvloeden?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 16:05 ]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq