Sinds de vernieuwing van de frontpage kan ik de reacties op de frontpage niet zien. Rechtsboven staat een link naar Reacties onder het kopje Shortcuts, maar dit geeft geen resultaat. Ik gebruik firefox 2.0.0.4 op windows XP sp2.
Zet al je addonseens uit en probeer het dan weer. Als het dan wel werkt, dan moet je de gewraakte addon even opzoeken
.
Maak je ook gebruik van de nieuwste versie van Firefox? Aan de back-end van de frontpage te zien maak je gebruik van Firefox 1.5.0.8, terwijl die tak al aanbeland is bij 1.5.0.12
.
meuktracker: Mozilla Firefox 2.0.0.4 & 1.5.0.12
meuktracker: Mozilla Firefox 2.0.0.4 & 1.5.0.12
Onder Help, About Mozilla Firefox staat versienummer 2.0.0.4.
(Ik heb recent nog een automatische update gekregen.)
(Ik heb recent nog een automatische update gekregen.)
Ik heb het zelfde probleem, met de firefox 1.5 tak en met firefox 2.0.0.4. Iemand nog een ideetje?
Ik ben niet nieuwsgierig; ik ben alleen maar benieuwd.
Nee, heb voor de zekerheid het antivirusprogramma even uitgezet, maar dat hielp niets. In IE6 kan ik de reacties wel zien.
Trouwens op mijn werk kan ik in IE 6 de reacties [b]niet[\b] zien.
Trouwens op mijn werk kan ik in IE 6 de reacties [b]niet[\b] zien.
Wat gebeurt er als je Firefox start met een compleet nieuw profiel?
Op je werk: zit je daar achter een proxy?
Op je werk: zit je daar achter een proxy?
Dat was de oplossing! Bedankt.
Op mijn werk zit ik inderdaad achter een proxy
Dan gok ik erop dat die proxy bepaalde zaken uit de content filtert en zou je dus moeten klagen bij je systeembeheerder aldaar.Roelof schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:54:
Zie in firefox weer de reacties niet. Waarschijnlijk 1 van de plugins die dwars ligt.
Ik heb alles weer 1 voor 1 uninstalled zodat ik achter de veroorzaker zou komen.
Helaas helpt dat niet. Moet weer een nieuw profiel maken en dan 1 voor 1 de plugins installeren.
Ben benieuwd welke plugin dwars ligt.
Zal de systeembeheerder weer een call sturen (zijn ze langzamerhand wel gewend
)
Ik heb alles weer 1 voor 1 uninstalled zodat ik achter de veroorzaker zou komen.
Helaas helpt dat niet. Moet weer een nieuw profiel maken en dan 1 voor 1 de plugins installeren.
Ben benieuwd welke plugin dwars ligt.
Zal de systeembeheerder weer een call sturen (zijn ze langzamerhand wel gewend
Ik heb hetzelfde probleem. (Zowel onder IE en als in Firefox en ik ben ingelogd).
Als ik niet ben ingelogd kan ik wel alles zien. Het is echt een probleem van de frontpage aangezien dit te HTML is:
<h2>Reacties</h2>
<div class="reacties">
<p id="noReactions">Er zijn nog geen reacties op dit item...</p>
</div>
Ik gok dat een nieuw profiel je cookies dumpt en je dan dus niet meer ingelogd bent
Als ik niet ben ingelogd kan ik wel alles zien. Het is echt een probleem van de frontpage aangezien dit te HTML is:
<h2>Reacties</h2>
<div class="reacties">
<p id="noReactions">Er zijn nog geen reacties op dit item...</p>
</div>
Ik gok dat een nieuw profiel je cookies dumpt en je dan dus niet meer ingelogd bent
[ Voor 26% gewijzigd door BCC op 12-06-2007 08:35 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Er zijn bij dat nieuwsbericht 15 reacties. Als ik inlog niet meer (volgens de frontpage), rechtsboven staat wel dat er nog 15 zijn. Oftewel: het is niet browser related, maar site related.P_de_B schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:35:
Wat is er precies mis met die HTML?
Dit levert mij 0 reacties op:
http://life.tweakers.net/...hone-killer.html#reacties
Dit levert mij 15 reacties op:
http://life.tweakers.net/...&niv=0&order=asc#reacties
Ik heb hem nu in het My T.net op Flat mode gezet, en nu heb ik ook weer reacties. Terug naar Geneste -> Ook weer reacties. Ik denk dat het nivo ergens heel hard verkeerd gaat.
Kan ik het probleem reproduceren? Nee
[ Voor 73% gewijzigd door BCC op 12-06-2007 08:54 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Voor oude gebruikers was iets mis met de opslag van een standaardwaarde voor de weergavemodus. Met de oude layout was dat geen probleem, met de nieuwe blijkbaar wel.
Ik heb de instellingen van al die personen even aangepast, dus je zou nu wel weer reacties moeten zien?
Ik heb de instellingen van al die personen even aangepast, dus je zou nu wel weer reacties moeten zien?
Ik kan in ieder geval nu wel de reacties weer zien. Bedankt!
Pagina: 1