Apple Mail laat geen IMAP mappen zien

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 10:33

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
Ik heb twee IMAP accounts ingesteld in Mail die op verschillende servers draaien. Account A draait op een linux bak met qmail. Account B op een linux bak met sendmail/devcot

Account A kan ik gewoon prima mee werken, alle mappen krijg ik gewoon te zien enzo. Account B echter niet. Ik zie alleen de inbox maar geen (sub)mappen. Als ik hetzelfde account op een windows pc instel in outlook express werkt het wel gewoon. Ik kan in Apple Mail wel een map (postbus) aanmaken maar laat em dus niet zien. En in Outlook express verschijnt hij dus wel...
Is apple mail misschien beetje buggie? Ik heb alle laatste updates (OSX 10.4.nogwat) op m'n iMac.

Edit: In Thunderbird laat ie ook gewoon de juiste mappen zien.

[ Voor 5% gewijzigd door amphora op 08-06-2007 14:13 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zoek 's naar wereldbolletjes? Staan ze niet als submappen van je inbox?

[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 08-06-2007 21:03 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:52
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb twee submappen in mijn mailbox, als ik een daarvan verwijder dan verdwijnt de andere uit het zicht. Wanneer ik rechtsklik op de inbox en dan voor 'Get Info' kies, is de submap wel zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 10:33

amphora

Websites & Fotografie

Topicstarter
CyBeR schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:03:
Zoek 's naar wereldbolletjes? Staan ze niet als submappen van je inbox?
Ik zie inderdaad nu een grijs bolletje met @ teken erin onderaan m'n linkerframe staan (onder prullenmand en ongewenste email etc). Daar staan de folders wel in. Het ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.amphora.nl/files/mail.png
Conclusie het werkt wel maar niet zoals ik wil. Ik wil de mappen te zien krijgen onder amhost.nl helemaal bovenin (dus onder inkomend). Dat werkt met het andere IMAP account wel (heet gewoon Postvak In bovenaan).
Ik kan het grijze bolletje ook niet helemaal naar boven verplaatsen wat eventueel ook voor mij werkbaar zou zijn. Maar zoals het nu is kan ik er niet zoveel mee.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max