[XP] Deze Computer Medium (systeemmap) verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-03 00:12
De Topic titel is misschien een beetje misleidend maar ik heb het volgende 'probleem'.

Ik had voor mijn mobiel een syngronisatie tool op de computer staan die bij de mobiel was bijgeleverd. Bij de installatie zette het programma in Deze Computer een icoon van Mobiel Device neer zodat als je de mobiel aansloot op de computer door de mobiel kon bladeren. Dit icoon bleef altijd staan ongeacht of de mobiel was aangesloten.

Nu heb ik het programma verwijderd alleen krijg ik het icoon niet weg. Niks werkt om het te verwijderen zelfs niet opnieuw installeren en weer verwijderen.

edit:
image verwijderd.

Je zou kunnen zeggen waar maak je jezelf druk om maar ik stoor me er gewoon aan dat de link in Deze Computer er nog staat terwijl hij het niet meer doet. Ik hou van een schoon werkblad dus ook van een schone computer.

Weet iemand een oplossing om van dit 'probleem' af te komen?

[ Voor 6% gewijzigd door Dagg op 08-06-2007 17:44 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Die kun je verwijderen indien gewenst via je registry.

Dit soort folders zijn aparte NameSpaces in HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\NameSpace.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dagg
alt-92 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:52:
Die kun je verwijderen indien gewenst via je registry.

Dit soort folders zijn aparte NameSpaces in HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\NameSpace.
Oke, het is gefixed. Ik wist niet dat het NameSpaces waren. Ik had ook in Dos gekeken om daar de map te verwijderenmaar kon daar de map niet vinden. Bedankt in ieder geval, wist niet dat het zo makkelijk was. Volgende keer beter zoeken maar.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ach, 3 minuutjes [google=Mobile Device special folder XP] schoot al lekker op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door alt-92 op 08-06-2007 16:30 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dagg
alt-92 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:28:
Ach, 3 minuutjes [google=Mobile Device special folder XP] schoot al lekker op ;)
Kan ik begrijpen maar ik wist niet hoe je het moest noemen, kon alleen maar op systeem mappen komen en heb toen wat gezocht wat voornamelijk alleen maar over Dos ging.

• Dagg
Nog een vraag over het register. Is er niet een programma die alle echt overbodige sleutels verwijderd? Alle programma's die ik nu gebruikt en geprobeerd heb verwijderde alleen system keys of zo. Van programma's die zijn verwijderd staan heel vakk heel veel keys nog in het register die niet verwijderd worden. Is hier wat aan te doen of is er een programma voor die dat kan?
Pagina: 1