Ik heb een raar probleem (Ik weet niet wanneer of wat dit veroorzaakt heeft. Ik weet ook niet of ik de oorzaak ben (waarschijnlijk) of dat er misschien iets is misgegaan met een update).
Het is me vandaag opgevallen dat de map naam voor bijvoorbeeld de standaard fotomap en programma map in de Engelse taal is (zie foto:)

Deze waren eerder in het Nederlands.
Ik heb al gekeken of ik de taal instellingen op de een of andere manier veranderd is maar dat is niet zo.
Voor de rest is alles nog in het Nederlands b.v de preference pane. (zie foto:)

Kan iemand zeggen hoe ik dit weer naar het Nederlands kan veranderen? Mijn Engels is op zich prima, maar ik heb graag alles in het Nederlands.
Heb er misschien overheen gelezen maar kan niets vinden in de gebruikers handleiding of Apple site.
Heb een MacBook (geen idee welke build) maar heb 10.4.9 als os.
p.s Ik heb meerdere accounts op mijn Mac en ook in de andere accounts is dit veranderd.
Het is me vandaag opgevallen dat de map naam voor bijvoorbeeld de standaard fotomap en programma map in de Engelse taal is (zie foto:)

Deze waren eerder in het Nederlands.
Ik heb al gekeken of ik de taal instellingen op de een of andere manier veranderd is maar dat is niet zo.
Voor de rest is alles nog in het Nederlands b.v de preference pane. (zie foto:)

Kan iemand zeggen hoe ik dit weer naar het Nederlands kan veranderen? Mijn Engels is op zich prima, maar ik heb graag alles in het Nederlands.
Heb er misschien overheen gelezen maar kan niets vinden in de gebruikers handleiding of Apple site.
Heb een MacBook (geen idee welke build) maar heb 10.4.9 als os.
p.s Ik heb meerdere accounts op mijn Mac en ook in de andere accounts is dit veranderd.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 222307 op 08-06-2007 13:37 ]