maxtor 80gb kaduuk

Pagina: 1
Acties:

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 19:57

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
Mijn oudste schijf in mijn systeem begint duidelijk af te takelen. Sinds vandaag kom ik niet eens meer in Mijn Documenten. Dat is behoorlijk kut, want er staan belangrijke dingen tussen voor school enz. Wat gebeurt er allemaal? Hij tikt, schiet terug, tikt weer, enz. Soms vind ie wel wat mappen, maar opslaan lukt niet meer. Vaak wordt ie daarna door windows niet meer herkent/gevonden.

Ik heb de FAQ doorgelezen en het programma van Seagate gedownload en ook HDD regenerator. Met die laatste kan ik niets, dat gaat heel veel geld kosten. Het seagate tooltje vindt nu zelfs de oude HD niet meer.

Heeft iemand nog een laatste oplossing om in ieder geval mijn documenten te redden?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Probeer eens in een andere machine te hangen? Misschien dat je op die manier meer succes hebt.

als het echt zulke belangrijke bestanden zijn, dan had je er vast wel een backup van neem ik aan?

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 08-06-2007 13:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je eens met Knoppix (gratis linux bootcd) de schijf openen? En weet je zeker dat maxblast je schijf niet meer ziet? Je kan altijd proberen om met Stellar Phoenix je data te backuppen / terughalen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Ik hoor van mensen dat als ze de schijf een halve dag in de vriezer leggen, dat je dan snel je bestanden er weer af kunt pompen

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:48

World Citizen

FreeReef.nl

Ik raad je aan zsm een Ghost image oid te maken.
Uit ervaring:
tik tik tik = Kapot of kapot binnen Xschrijf minuten.

FreeReef.nl

• Digidoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 19:57

Digidoo

Verpleegkundige i.o.

Topicstarter
In een andere machine hangen is geen optie. Denk ook niet dat het veel uitmaakt, het getik is constant. Ik ga het een keer met Knoppix proberen. Misschien dat die vriezer truc ook wel werkt, doe ik er wel een plastic zakje omheen...

Het tikken begon gisteren, dus ik hoop dat ik nog genoeg tijd heb! PC staat dit weekend uit.

Intussen zit ik dit weekend even niet thuis, dus maandag kan ik pas er weer aan gaan klussen.

• Serial-Z
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 21:32
Misschien kun je ook wel eens proberen UBCD te gebruiken (Ultimate Boot CD), bomvol met genoeg tooltjes voor je harddisk :) .
Kijk maar eens op: www.ultimatebootcd.com

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ga er vanuit dat je van deze situatie hebt geleerd en vanaf nu backups gaat maken? De vriezer truc hoor ik idd vaker en schijnt goed te werken in veel gevallen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Klinkt raar, maar je kunt m ook even met de vlakke kant een zachte tik tegen een hard oppervlak geven. Wil het app. nog weleens doen leven voor een aantal minuten/uren.
Pagina: 1