Hoi allemaal,
Ik ben om eerlijk te zijn niet zo'n programmeur, dus vandaar dat ik de vraag hier plaats.
Ik gebruik 'n soortement van CMS voor mijn site.
In dat CMS zit 'n kalender die werkt middels 'n tweetal scripts (mini- en calendar.asp).
Als ik nu de kalender bekijk worden events weergegeven van alle jaren.
Dus bij de huidige maand worden ook de events uit 2006 getoond.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben 't script gaan doorspitten en volgens mij zit de fout in onderstaande code:
Het volledige sourcebestand is hier te downloaden.
Heeft iemand voor mij tips hoe ik het script zo verander dat uit de tabel Calendar alleen records getoond worden van het huidige jaar?
Alvast bedankt.
Ik ben om eerlijk te zijn niet zo'n programmeur, dus vandaar dat ik de vraag hier plaats.
Ik gebruik 'n soortement van CMS voor mijn site.
In dat CMS zit 'n kalender die werkt middels 'n tweetal scripts (mini- en calendar.asp).
Als ik nu de kalender bekijk worden events weergegeven van alle jaren.
Dus bij de huidige maand worden ook de events uit 2006 getoond.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ben 't script gaan doorspitten en volgens mij zit de fout in onderstaande code:
code:
1
| sqltext = "SELECT * FROM tblCalendar WHERE(Date LIKE '" & iCurrent & "-" & Month(dDate) & "-%') or (Date LIKE '0" & iCurrent & "-" & Month(dDate) & "-%') or (Date LIKE '" & iCurrent & "-0" & Month(dDate) & "-%') or (Date LIKE '0" & iCurrent & "-0" & Month(dDate) & "-%')" |
Het volledige sourcebestand is hier te downloaden.
Heeft iemand voor mij tips hoe ik het script zo verander dat uit de tabel Calendar alleen records getoond worden van het huidige jaar?
Alvast bedankt.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties