BIOS Screenshots?

Pagina: 1
Acties:

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 16:13
Hallo allemaal,

Weet er iemand een tool waarmee je BIOS-screenshots kan maken? Dan bedoel ik niet de standaard BIOS van een Virtual PC, maar bijvoorbeeld van mijn eigen notebook. Kan dit bijvoorbeeld met een emulator ofzo?

Thanls!

PSN: Maichel

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
nee, maar je hebt vast en zeker wel een fotocamera (digitaal) of een gms met fototoestel functie...

Verwijderd

Met een digicam :+

of een terminal of iets dergelijks (vga uitgang naar een vga ingang op een andere machine dus), tenzij je een screenshot application in je bios wilt flashen :X

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:07 ]

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:05:
Met een digicam :+

of een terminal of iets dergelijks (vga uitgang naar een vga ingang op een andere machine dus), tenzij je een screenshot application in je bios wilt flashen :X
denk dat het dan vga --> s-vidio in wordt oid? sinds vga alleen maar signaal uitstuurt naar een monitor...

• flux_w42
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09-2024

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Een oude printer aansluiten op de lpt poort en dan op Printscreen :) Kan je je bladjes later nog inscannen :D

Verwijderd

flux_w42 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:28:
Een oude printer aansluiten op de lpt poort en dan op Printscreen :) Kan je je bladjes later nog inscannen :D
Ik denk niet dat dat werkt, dat is immers aan een interrupt gekoppeld die volgensmij pas later wordt geladen dan het BIOS scherm.

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 13:07

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Al eens gekeken naar http://gathering.tweakers...screenshot+bios&where=GoT ?
Dan zou je het volgende topic kunnen vinden : Screenshots maken van je Bios
Biosview zou het volgens dat topic moeten kunnen doen: http://www.biosmods.com/download.php

Hmm dat Biosview werkt blijkbaar niet met alle biossen, maar het is het proberen waard...

[ Voor 12% gewijzigd door Ossenaar op 08-06-2007 12:41 . Reden: Biosview werkt blijkbaar niet altijd...... ]

De kick van Electric!

• flux_w42
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09-2024

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:35:
[...]

Ik denk niet dat dat werkt, dat is immers aan een interrupt gekoppeld die volgensmij pas later wordt geladen dan het BIOS scherm.
Ik had vroeger een Award 4.51PG bios en een HP640 deskjet printer en dat werkte 100%.
Pagina: 1