Drivers GeForce bakkers

Pagina: 1
Acties:

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Topicstarter
Ik heb momenteel een Creative GeForce DDR kaart. Op zich ben ik er zeer te spreken op een punt na. De Drivers laten in mijn optiek wat te wensen over. Ze installeren nl. mijn monitor niet goed oid. Waardoor mijn beeld regelmatig gaat 'schudden'. Mijn vraag is of er bepaalde makers van GForce kaarten zijn die bekend staan om hun erg goede drivers.
Ik wil nl. toch een grote Systeemupgrade doen en dan kan ik net zo goed meteen een GF2 MX erin gooien.
Is de beeldkwaliteit van deze kaarten ook beter?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Verwijderd

Dat zou ik niet doen.....

Het verschil tussen Geforce DDR en Geforce2 MX (die heb ik zelf ook) is niet erg groot....het is gewoon zonde van je geld....

Je kan beter doorsparen voor een Geforce2 GTS...die zijn nu redelijk betaalbaar en als straks de nieuwe NV20 uitkomt van Nvidia dan zijn die GTSjes helemaal goedkoop...

Wat betreft de drivers....probeer de Detonators van Nvidia zelf eens....

Have fun.... ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op donderdag 08 februari 2001 10:01 schreef Deddiekoel het volgende:
Ik heb momenteel een Creative GeForce DDR kaart. Op zich ben ik er zeer te spreken op een punt na. De Drivers laten in mijn optiek wat te wensen over. Ze installeren nl. mijn monitor niet goed oid. Waardoor mijn beeld regelmatig gaat 'schudden'.
Dat 'schudden' is vaak het gevolg van de Vertical Sync instelling in Direct3D. Deze zou je beter op 'Always On' kunnen zetten. Met deze instelling wordt de framerate beperkt tot de refreshrate van je monitor, waardoor de schokjes verdwijnen.

Afhankelijk van je drivers, vind je meestal onder Additional Properties -> Direct3D -> More Direct3D deze instelling.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR