Toon posts:

[XP] foto preview helemaal verdwenen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winXP. (up-to-date) En als ik in de verkenner zit en een map open waarin foto;s staan zie ik geen previews. View->Thumbnails staat aan!
Eveneens wanneer ik dubbel klik op het bestand wordt het niet geopend.
Ik heb het wel eens vaker gehad. Toen kreeg ik een code die ik in Start-> Run kon uitvoeren. Maar dat moest ik steeds opnieuw doen na het opstarten. Mijn profiel was toen wel stuk, daar zou dat mee te maken kunnen hebben.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

THNX
kompas

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zie niet wat je zelf hebt geprobeerd om te achterhalen wat eventueel wel en niet werkt, grafische bestanden zijn er in verschillende formaten namelijk.
Verder zeg je niks over andere applicaties die het wel doen, of wat je nog meer aan grafische tools hebt geprobeerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mkwetters
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-03-2024
waarschijnlijk zijn de presetatie instellingen bij je computer eigenschappen de oorzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een paar stappen veder.

als ik in start-> run, regsvr32 shimgvw.dll intype werkt het weer.
Alleen na een herstart niet meer:-(

Als ik herstart krijg ik wel errors van mijn profiel. Die moet ik dus kicken en een nieuwe voor aanmaken. Ken het steeds opnieuw moeten instellen te maken hebben met een corrupt profiel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:55:
Ik ben al een paar stappen veder.

als ik in start-> run, regsvr32 shimgvw.dll intype werkt het weer.
Alleen na een herstart niet meer:-(

Als ik herstart krijg ik wel errors van mijn profiel. Die moet ik dus kicken en een nieuwe voor aanmaken. Ken het steeds opnieuw moeten instellen te maken hebben met een corrupt profiel?
Dat kan.
Maak eens een nieuw account en kijk of je daar hetzelfde hebt....

Je kunt het ook oplossen dooe een batch file te maken en die "code" te laten uitvoeren als je je pc aanzet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou een snelkoppeling op mijn buroblad met als opdracht: start %windir%\system32\regsvr32.exe /i /s shimgvw.dll

Op een andere manier kon het niet. Het zit me alles behalve lekker! Een nieuw image is geen optie omdat het dan vandaag of morgen weer een keer gebeurd. Ik wil het gewoon oplossen. Iemand verder nog ideeen?

Groet
Kompas
Pagina: 1