heb je toevallig een asus mobo?
How bad is it on a scale from one to Spurs
Dan zal de weergave van de sensor wel niet kloppen ? (gokje, heb zelf een Abit)
Donec eris felix, multos numerabis amicos
asus moederborden hebben de vervelende gewoonte om de verkeerde temperatuur aan te geven, ik heb zelf een p3b-f en die wordt ook ongeveer 60 graden
niets om je zorgen om te maken, die sensoren doen het niet helemaal lekker
niets om je zorgen om te maken, die sensoren doen het niet helemaal lekker
How bad is it on a scale from one to Spurs
Timpie2000: Heb je em overgeklocked.
en neej het ligt niet aan mijn cencors ik heb het ook al zelf gemeten. En zelf mijn kast wordt warm waar mijn koeler er tegen blaast.
en neej het ligt niet aan mijn cencors ik heb het ook al zelf gemeten. En zelf mijn kast wordt warm waar mijn koeler er tegen blaast.
Ik heb ook een Athlon en als ik mijn vingers op het - veel te kleine - koellichaam zet hoef je alleen nog saus toe te voegen voordat je ze kan opeten
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Kijk FatalError ik heb dus 3cm koellichaam en 2 fans en bij mij werkt dat ook. Vandaar mijn zorgen en vragen over dit onderwerp.
Ik ben in ieder geval van plan een erg goede koeler te kopen (nu heb ik een stomme Coolermaster van 20 piek). Waarschijnlijk kan de processor wel tegen deze hitte, maar voor het overklokken, stabiliteit en vingers-zonder-blaren zou ik zelf een betere koeler kopen.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Nee, hoor.. Heb hem niet overgeklokt en d'r zit ook nog een dual fan koeler op..
Cool he.. (niet letterlijk
)
Verhip.. Nu je het zegt.. Mjn kast wordt ook terig heet.. Maar even opschroeven, termo er in en de airco aan
Cool he.. (niet letterlijk
Verhip.. Nu je het zegt.. Mjn kast wordt ook terig heet.. Maar even opschroeven, termo er in en de airco aan
Als je de goede temp. wilt weten moet je even naar de blokker oid gaan en zo'n binnen buiten thermometertje kopen (+/- 15 piek) die je dan in je koellichaam steekt. mijn athlon wordt nu niet meer heter dan 30 !! graden bij 20 graden omgevingstemperatuur
Mijn Athlon (750@850) wordt zo'n 34 graden.
Houdoe
Verwijderd
bij mij is de cpu 10c koeler als ik de kast open zet!
van 49 dicht naar 39 open athlon 750@927 op een asus mobo met vos32
van 49 dicht naar 39 open athlon 750@927 op een asus mobo met vos32
Die temp die heb ik zo gemeten en hij wordt echt 63 graden. Ik snap et niet ligt et mischien aan mijn video kaart ?? Geforce DDR Deluxe ??
Verwijderd
nee heb ook een DDR
kan aan zoveel liggen klote cpu fan, 0.25 micron versie, te hoog voltage etc etc als ie niet vastlopt en je bent toch niet van plan te oc-en zou ik me maar niet zo druk maken.
je kan de plastice case er iig afslopen scheelt ook een boel
kan aan zoveel liggen klote cpu fan, 0.25 micron versie, te hoog voltage etc etc als ie niet vastlopt en je bent toch niet van plan te oc-en zou ik me maar niet zo druk maken.
je kan de plastice case er iig afslopen scheelt ook een boel
Bij de P3b-f is de asus sensor juist super accuraat omdat hij meet in de cpu kern via een interne sensor in intel cpu's. Hoe dit bij AMD cpu's is weet ik niet.
Ik begin het ID te krijgen dat het aan de DDR ligt heeft iemand anders daar ervaring mee.
Ik ga gewoon extra koelers kopen : )) dan moet het ook wel goed gaan : ))
Ik ga gewoon extra koelers kopen : )) dan moet het ook wel goed gaan : ))
Verwijderd
Fatalerror
Volgens een tabelletje uit een athlon pdf-je kan de heatplate max. 70 graden hebben.Waarschijnlijk kan de processor wel tegen deze hitte
Kijk dat is nou SLECHT nieuw als het een beetje warmis buiten dan is mijn processor dus zo 70 graden : ((
Heb hier ook een athlon pc staan waarvan de kast en alles erin superheet word, met een geforce2 gts (ddr dus) kaart erin
Nou ik gaa morguh dus 2 7cm fan kopen en 1 4cm : )) en als het mogelijk is een beetre cooler voor mijn CPU. Ik geef nog wel ff door wat de resultaten zijn : ))
asus borden geven de verkeerde temp aan?
oohh, dan is het helemaal niet zo erg dat die van mij soms 80 graden aangeeft
Tha_AJP > je moet er ook een koeler opzetten
oohh, dan is het helemaal niet zo erg dat die van mij soms 80 graden aangeeft
Tha_AJP > je moet er ook een koeler opzetten
Jezus Boktor ik ben niet debiel ofzo : ))
Tuurlijk heb ik er wel een koeler op maar ik ga nu daar meer coolers mijn bak nog kouder maken zodat ik ook de kast dicht kan hebben : )
Tuurlijk heb ik er wel een koeler op maar ik ga nu daar meer coolers mijn bak nog kouder maken zodat ik ook de kast dicht kan hebben : )
Nee? toch niet? je bent niet debiel?
Als je het presteert om in 1 dag van je junior-member status af te komen, dan ben je in mijn ogen wel debiel!
Als je het presteert om in 1 dag van je junior-member status af te komen, dan ben je in mijn ogen wel debiel!
Was zeker wel ff schrikken toen je mij nog es iets serieus zag posten : ))
Maar problem solved heb 2 8 cm fans gekocht en morgen ga ik nog een koeler kaart kopen duzz daar moet ik me dan wel mee kunnen vermaken : ))
Maar problem solved heb 2 8 cm fans gekocht en morgen ga ik nog een koeler kaart kopen duzz daar moet ik me dan wel mee kunnen vermaken : ))
Pagina: 1