Toon posts:

[FF 2.0.0.4] Slaat niets meer op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met Firefox.

Zodra ik een bijv image of ander type bestand wil opslaan op m'n bureaublad dan komt het er nooit.

Bijv een random image van google / Rightclick / Save image as > Desktop komt er nooit te staan. Gebruikelijk hoort er dan zo'n download complete venstertje bij te komen maar die is ook verdwenen! Heb al via options 'm disabled & enabled maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand een oplossing? Desnoods ff herinstallen...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie je wel iets downloaden (ctrl-j)? Zo niet: welk OS? Vista heeft zo zijn "eigenaardigheden".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
CTRL-i geeft mij bookmarks. ff testen
Nee er komt ook niets bij het download-venstertje van FF.

Ik heb XP SP2, met de laatste Firefox.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 08:05 ]

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Ik heb net even zitten testen in Firefox en heb er zelf geen last van. Is er misschien een extensie die roet in het eten gooit? Je kan de extensies uitzetten en het dan nog eens proberen?

http://hawvie.deviantart.com/

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
ga naar start uitvoeren %appdata%
zoek mozilla firefox en gooi dat mapje weg.
Dan doet hij het als het goed is weer (wel je browser sluiten als je het weggooit)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

UlyssesNL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:24:
Dan doet hij het als het goed is weer (wel je browser sluiten als je het weggooit)
Waarom altijd zo drastisch :?

Gewoon eerst safemode proberen en eventueel daarna een nieuw profiel. ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• 4ourty2
  • Niet online
Omdat ik dit probleem ken (heb een aantal klantjes gehad die er last van hadden) en geloof me ik heb echt al het andere geprobeerd. Maar mochten jullie een andere oplossing vinden zie ik het graag.

Verwijderd

Topicstarter
UlyssesNL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:24:
Je had ook even kunnen zeggen erbij dat ik dan al m'n sessies, opgeslagen passwords danwel favorites weer kwijt ben.

Maar ja het werkt weer. Hoe kwam dat nou?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

UlyssesNL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:37:
Omdat ik dit probleem ken (heb een aantal klantjes gehad die er last van hadden) en geloof me ik heb echt al het andere geprobeerd. Maar mochten jullie een andere oplossing vinden zie ik het graag.
Ehm een nieuw profiel is (bijna) hetzelfde als je userdata weggooien ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• 4ourty2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:15:
[...]

Je had ook even kunnen zeggen erbij dat ik dan al m'n sessies, opgeslagen passwords danwel favorites weer kwijt ben.

Maar ja het werkt weer. Hoe kwam dat nou?
Ja sorry had verwacht dat je dat wel begreep.

@btm909
dat bedoel ik dus veilige modus heeft weinig nut en een nieuw profiel is de enige oplossing is dat niet hetzelfde als wat ik al zei??

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

UlyssesNL schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:41:

@btm909
dat bedoel ik dus veilige modus heeft weinig nut en een nieuw profiel is de enige oplossing is dat niet hetzelfde als wat ik al zei??
1. Veilige modus heeft wel degelijk zin, want dan worden third party tools niet geladen en weet je dus zeker dat het wel of niet aan je add-ons ligt ;)

2. Nee, want je bent nu al je data kwijt, terwijl je met een nieuw profiel wat makkelijker kan checken wat er dan precies mis is

Ja sorry had verwacht dat je dat wel begreep.
Er vanuitgaan dat iemand iets weet is in dit geval een stomme aanname, anders had TS het zelf ook wel geweten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit extra addons draaien, gewoon kale ff enzo. Veilige modus niet geprobeerd maar ik gaf het weinig kans he :P

iig thanks nog.
Pagina: 1