Ik las laatst een artikeltje over de Merc en de Fang in de PC Gameplay, en besloot toen er een paar dingen over op te zoeken. Voor de duidelijkheid, deze topic gaat niet over de originele ZBoard, enkel over de Merc en de Fang. De Merc is eigenlijk gewoon een standaard toetsenbord met de Fang er aan vast. Je kunt dus ook alleen de Fang bestellen en je toetsenbord aan de kant gooien. De Fang is helaas slecht te krijgen in Nederland voor zover ik kan zien, ook niks in de pricewatch. In de USA is ie ongeveer even duur als de Merc, wat toch wat jammer is.
Nu heb ik, nadat ik m'n kamer verbouwd heb, ruimte voor een groter toetsenbord. Ik vond de G15 en de Razer toetsenborden iets te duur, en heb toen nog maar wat research gedaan.
Paar reviews van de Merc:
Guru3D
RB Mods
Bjorn3D
3DExtreme
Paar reviews van de Fang:
Trusted Reviews
IGN
3DExtreme
Vergelijking qua grootte:
EverythingUSB
Zoals je ziet zijn ze allemaal redelijk positief over de Merc (en de Fang), dus ik heb maar besloten de Merc aan te schaffen. Ik laat weten hoe hij bevalt wanneer ik 'm heb.
Is er ook iemand anders die toevallig dit toetsenbord heeft, of gebruikt heeft?
[ Voor 11% gewijzigd door Neoptolemos op 13-06-2007 11:43 ]
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC