Ik heb een IIS FTP server draaien op een Windows Server machine met Active Directory Isolated users. Dit werkt prima, gebruikers krijgen na het inloggen hun eigen FTP root te zien met bijpassende rechten. Nu wil ik alleen binnen die FTP root een backupmap hebben die eigenlijk op een andere server staat, maar dit moet binnen de FTP als normale map zichtbaar zijn.
ftp://testserver/ is de FTP root op server 1
ftp://testserver/backup/ is een map op server 2
Bijvoorbeeld:
Active Domain: testserver.nl
Gebruiker: piet
FTP Root: c:\testserver\piet\
Backupmap: x:\testserver\piet\ (x: is een netwerkschijf)
Nou wil ik dus dat als piet inlogt op FTP dat hij een map ziet "backup" en als hij daar op klikt dan komt hij in "x:\testserver\piet\" terecht. Ik hoop dat ik specifiek genoeg ben, maar ik denk dat de IIS guru's het begrijpen
Ik heb flink gezocht naar een vergelijkbaar probleem op internet, maar helaas zonder succes. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan realiseren? Alvast vriendelijke bedankt.
ftp://testserver/ is de FTP root op server 1
ftp://testserver/backup/ is een map op server 2
Bijvoorbeeld:
Active Domain: testserver.nl
Gebruiker: piet
FTP Root: c:\testserver\piet\
Backupmap: x:\testserver\piet\ (x: is een netwerkschijf)
Nou wil ik dus dat als piet inlogt op FTP dat hij een map ziet "backup" en als hij daar op klikt dan komt hij in "x:\testserver\piet\" terecht. Ik hoop dat ik specifiek genoeg ben, maar ik denk dat de IIS guru's het begrijpen
Ik heb flink gezocht naar een vergelijkbaar probleem op internet, maar helaas zonder succes. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan realiseren? Alvast vriendelijke bedankt.