iMac ziet externe HDD's niet

Pagina: 1
Acties:

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Hallo allemaal, ik heb een groot probleem, ik heb MacFUSE, volgens mij. Het ging moeilijk maar heb alle uninstall files die ik ervoor kon vinden gebruikt.

Maar nu ziet mijn Mac allebei mijn externe HDD's niet meer! Eerst helemaal in het begin was het zo dat 1 schrijf het helemaal deed en de ander niet goed omdat ze waarschijnlijk NTFS waren, toen stond er ook geen MacFUSE op. Met MacFUSE werkte het niet en ik wil ze opnieuw gaan formateren, maar nu na uninstallatie van MacFUSE ziet me iMac helemaal geen schijven meer :(

Help! Hoe gaat mijn iMac mijn schijven weer zien?

• el.gee
  • Laatst online: 04-08-2025
er zit maar één oplossing op jonge man, data backuppen, HD formateren onder WinXP en dan MacFUSE installeren.
Ik gebruik macfuse ook en heb er geen problemen mee. Maar uit ervaring weet ik dat uninstalls problemen geven.

• FerdiV
Mmm kan ik niet op de Windows pc mijn schijven naar Fat32 formateren? Dan zijn ze meteen klaar voor Mac gebruik ZONDER MacFUSE toch? Tgaat trouwens om een 250 en een 500 gb schijf.

• FerdiV
Is er niemand die het weet? Mmm dan zit er denk ik niks anders op dan ze op een andere pc te backuppen en te formateren naar Fat32? Als ik het goed heb. Kan iemand me zekerheid geven over wat ik moet doen?